Sayfalar

26 Ağustos 2014 Salı

Çok Feci Döndüm!

Bu ülkede;

Kendini taraftar/sporsever zanneden onun bunun çocukları sporun içine rahatlıkla edebiliyorsa,

Sporcularda ve yöneticilerde ahlak kalmamış, hepsi birbirini yiyor ve haysiyetsizlik esas olmuşsa,

Bu kadar terbiyesiz adam bu kadar paralar kazanıyorken istediğine istediği hakareti herkesin önünde edebiliyorsa,

Şerefsizlikleri adli makamlarca kanıtlanmış insan kılıklı şeytanlarla, mahkeme kararına gerek olmadan iblis olduğu 3 kilometreden anlaşılabilecek pislikler hala kulüp ve federasyon yönetiyorsa,

Gazeteciyim diye geçinen imansızlar sporu spor olmaktan çıkarıp tirajın, reytingin, paranın ve hatta siyasi rejimin kölesi olmuşsa,

Amatör sporlar ve amatör spor hakemliği adamcılık, camiacılık yüzünden yerin dibine sokulmuş, sponsorsuz, tek kuruşsuz kalmış ve tükenmişse,

Hak eden layığını ne iyi ne de kötü göremiyorsa,

Benim blog yazmıyor olmamın artık ne manası var!?!

Ben döndüm arkadaş.

Eskisi gibi saf bilgi, üzerinde çok düşünülmüş yorumlar içeren yazılar yazma kaygım olmadan döndüm.

Ben de aklıma ne gelirse buradan söyleceğim. Kısa ve direk hedefine giden belki 2-3 cümlelik yorumlar yapacağım, çok feci eleştireler çıkacak klavyeden, belki de yine sayfalarca yazıp bir şeyler anlatmaya çalışacağım sanki birileri kaale alacakmış gibi...

Ama bir gerçek varsa şu pisliğin içinde, bu kadar çok şerefsiz abuk sabuk konuşurken bizim susmamamız lazım. Sıra cidden bize geldi sustukça. Her platformda alenen ağzımıza edilen bu ülkede ben yeniden ve çok feci şekilde konuşmak üzere döndüm arkadaş, hem de bu sefer kırbacımla.




Hiç yorum yok: