Sayfalar

30 Ocak 2013 Çarşamba

Olmuyor...

Yok olmuyor artık...

Üzgünüm ama maalesef yürütemiyorum bu işi...

Yarın öbür gün ne olur bilemem ama milyon tane sebeple birlikte zaten yalnız kaldığım blog macerasını bitiriyorum...

Resmi açıklamadır: Çoban Salata bitmiştir, yenisini yapamıyorum...

4 yorum:

Oğuzhan Arslan dedi ki...

Uzun zamandır post girmeyince farketmiştim zaten. Yinede ne yazarsanız yazın, bir şekilde okunurdu.

Hoş, ben de 'ara verdim' şu ara blog işlerine falan ama ben sadece ara verdiğimi biliyorum, geri döneceğimi de. Ama aynı durumda değiliz sanırım. Ayrıca emek olarak da kat kat daha fazla önümdesiniz blogger olarak. Haliyle bırakmak çok zor olmuştur sizin için. Ne diyeyim, tekrar başlarsanız; biz okurduk.

Hayatınızda başarılar dilerim.

Ali Boz dedi ki...

arkadas yolun acik olsun.
bi izleyenim sendin. seni takip eden salata seven bloglarda beni gorup geliyodu.
sen kapatinca bizede kapatmak duser dicem ama benim zor. hele furuko bi buyusun okul cagina gelsin sonra dusunuruz.

şehirlerarası evden eve nakliyat dedi ki...

bence devam etmelisin ama yinede sen bilirsin yinede yolun açık olsun

şehirlerarası evden eve nakliyat dedi ki...

yolun açık olsun