Sayfalar

26 Temmuz 2012 Perşembe

Dwight Howard Şaklabanlıkları

Takası yılan hikayesine dönen Dwight Howard tüysüz Rob'a yeni şartlarını sunmuş. Buna göre:

1) Kısa süre içerisinde takas edileceksem beni sadece Lakers'a takas edin.

2) Eğer kısa süre içerisinde takasım gerçekleşmiyorsa Ocak ayını bekleyin ve Lopez takas edilebilir olduğu zaman beni Brooklyn Nets'e takas edin.

3) Eğer beni hiç bir yere takas edemezseniz yeni sözleşme önermeye tenezzül bile etmeyin çünkü ben bu durumda sezon sonunda Dallas'la sözleşme imzalayacağım.

Bu ne şımarıklık ne terbiyesizliktir anlayamadım ben. Ve 2. anlayamadığım konu da hala bir koçla anlaşmamış olan Magic'in hala sezona Dwight Howard ile başlamayı nasıl olur da düşünebiliyor olduğu. Bu takas senaryosu Rob Hennigan için daha işin hemen başında kocaman bir eksi oldu. Eğer kısa sürede bu takas gerçekleşmezse Magic için bir kayıp sezon daha başlamış olacak.

Hiç yorum yok: