Sayfalar

23 Haziran 2012 Cumartesi

Löw

Bizim Football Manager'da saatler harcayıp yeniden yapılanma, takımı gençleştirme, bunları yaparken de başarı kazanmaya devam etme çabalarıyla zar zor gerçekleştirdiğimiz işleri bu adam gerçek hayatta hem de bir Milli Takımla beceriyor. Daha evvel defalarca kez yazdım inanılmaz saygı duyuyor ve hocalığına imreniyorum diye, bu adam gerçekten muhteşem bir hoca. İleri üçlüsünü tek hamlede değiştirip bir çeyrek final maçına 3 değişik isimle çıkabilmesi, takımın yaş ortalamasını genel anlamda çok düşürmüş olması ama takım içindeki örnek profesyonelleri de koruması Löw'ü benim için Kaf Dağı'na tırmandırıyor.

Yunanistan maçı için söylenecek çok şey yok, yarı finalde daha fazla överiz kendisini. Başarıya aç ve her başarıda daha büyüğünü arzulayan adam Löw'ü şu aşağıdaki kötü huylarına rağmen çok beğeniyorum. (videoyu ilk papaboupadiop blogta gördüm.)

Hiç yorum yok: