Sayfalar

16 Şubat 2010 Salı

All-Star'da Mide Ekşitenler


Son yılların hem en zevkli All-Star maçını yaşadık hem de bir seyirci rekoruna şahit olduk, 108.713 seyirci Dallas Cowboys Stadında bu maçı efsanevi bir boyuta ulaştırdı. Wade, Lebron muhteşemdi Bosh, Howard, Melo, Dirk fazlasıyla renk kattı maça. Onlar katmasına kattı da 3 gün süren All-Star etkinliklerinde benim bir kaç senedir midemi ekşiten olaylar kendini tekrarladı. Bu böyle devam edecekse ya önlem alınmalı ya da organizasyon yeniden düzenlenmeli. Tamam doğrudur, reklam pastası, yayın hakları satışı yani işin ekonomik kısmına hizmet ediyor bu organizasyon fakat bu sene hem o muhteşem stada hem de o muhteşem maça rağmen mideler ekşimekten kurtulamadı. Benim midemi ekşitenler hemen şu aşağıdakiler:

1- Oynamayan Starlar
Milyonlarca insan üşenmeden internetten oy veriyor, mektupla oy yolluyor, cep telefonundan adam seçiyor ve toplamda 24 yıldızı alıyor o All-Star kadrosuna koyuyor. Amaç ne? Ligin en önemli ve spektaküler adamlarını o sahada görmek, onların kendilerini eğlendirdiğine şahit olmak, verdiği paranın ve emeğin karşılığını almak. Ancak bir kaç senedir Tim Duncan başta olmak üzere, gerçekte ciddi bir sakatlığı bulunmayan, bu hafta sonunu aktif dinlenme olarak geçirmeye çalışan abiler maça öylesine bir uğrayıp kaçıyorlar. İnanılacak gibi değil en çok oyu alan adamlardan Tim Duncan, Kevin Garnett, Paul Pierce ve Steve Nash'in toplam süresi 58 dakika, yani tek bir oyuncunun alabileceği toplam süreden biraz daha fazla. Bu ince hesaplar hiç mi hiç yakışmıyor bu büyük başlara.

2-Gençler
Rookies-Sophomores maçına neden 9'ar kişi seçiliyor, bu oyuncuları kim seçiyor, hiç anlamıyorum. Bir çok önemli adamı izleyemedik o maçta, neden izleyemedik? En azından DeRozan hak etmiyor muydu orada olmayı. Adamı smaç yarışmasına al, Rookie Challenge'a alma. Ekşitti midemi.

3-Smaç Yarışması
Olmaz olsun böyle yarışma arkadaş. Robinson'ın son smacını çıkar, DeRozan'ın Weems'in üzerinden vurduğu smacı da birlikte çek al oradan geriye ne kalıyor? Kusura bakmayın ama Amerikalılar'ın deyimiyle çöp! Ligde  o kadar smaççı eleman varken bunlar kim Allah aşkına! O kadar mı zor yıldızları smaç yarışmasına getirmek. O kadar mı mahkumuz Wallace, Brown, Gordon'a!?!

4-Cumartesi Gecesi Etkinlikleri
Tamamen kıytırıktan ve sırf sponsor edinmek için uydurulmuş bu yarışmalara mecbur muyuz? Mecburuz, midedeki ekşimeler zorunlu.

5-Üçlük Yarışması
İlla o sezonki iyi üçlük atan adamlar mı gelecek kardeşim bu yarışmaya. Bu ligde en az 10 tane üçlük profesörü varken bu asistanların orada işi ne? Arkadaş Frye'ın üçlük yarışmasına katılmasının mantığı nedir, Frye bu sezona kadar çizginin arkasından şut atmayı mı biliyordu ki bugün orada olmayı hak ediyor!?! Redick nerede kardeşim!?!

Budur, sanki 3 gün boyunca alay edilmiş gibi hissediyorum. Maçı bir kenara koyunca kandırılmış adam psikolojisindeyim.

1 yorum:

ejikulat dedi ki...

kesinlikle katılıyorum.
zaten 2-3 yıldır tat alamıyorum bi türlü all-star maçlarından.
duncan'ın mahkeme duvarı suratını ve joe johnsonun sade oyununu görmek istemiyorum.
horford'un ne işi var diye sormak istemiyorum.
madem işin adı show o zaman showu yapabilecek ve yönetebilecek adamlar olsun.
eğer ki gerçek yıldızları sahada kendi kalibrelerinde adamlarla maç yaptırmaksa o zaman kıran kırana maç izletecekler kardeşim bize, öle sakatlanırım vay efendim dinleneyim, yok stern'i kıramadım da geldim havalarında maç olmasın.
peja'lı 3 lük yarışmalarını özledim, carter'lı richardsonlu smaç yarışmalarını özledim...
hadi daha geriye gidelim...
wilkinsle jordan'ın smaç yarışmasındaki tat ve mücadeleyi gören var mı son bikaç yıldır?