Sayfalar

10 Haziran 2009 Çarşamba

Sucuklu Yumurta

Güya 4,5'ta yediğim yemekten sonra 1 saat masa tenisi ve 1 saat halı saha maçı yapacak ve gece bir şey yemeyecektim. Ama gözüm döndü akşam içim ezilince, uykum açıldı, yerimden zıpkın gibi fırlayıp dolaptan kaptığım gibi tık tık tık dilimledim sucukları, kırdım 2 yumurtayı üstüne, bandıra bandıra, delicesine yedim sıcak sıcak. Şöyle bi içim kavrulmadı, hararet basmadı değil ama özlemişiz be kardeşim. O buram buram kokusunu, sızan yağını, yumurtanın beyazıyla bütünleştiği ve hafifçe kızardığı kenarlarını görünce, hele hele ekmeğimi bandırıp, ekmekten yumurtanın sarısı damlarken o lokmanın bir cenahına bir de sucuğun yağı ilişmişken kendimden geçtim, eridim, bittim yemeye doyamadım. Seviyorum be!

6 yorum:

erd dedi ki...

illaa kiiii :P

ejikulat dedi ki...

afiyet olsun...

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ya hocam bizim ikimiz arasında bir bağlantı var ama çözemedim. Biliyorsun benim spor hevesini. Sabah normal bir kahvaltı. Öğle pernirli salata yedim. Akşam meyve yedim. Saat 23.30 a geldi kaşarlı tost (x2) istedim ve yedim. Haybeye o kadar uğraştım bugün.

alengir dedi ki...

Sucuk ile yumurta,pilav ile kuru fasulye,Laurel ile Hardy bunlar hep dayanılmaz ikililer,kimse karşı koyamaz:)

Mehmet Dinler dedi ki...

Kim sevmez ki... :)