Sayfalar

10 Mart 2009 Salı

Meira Zenith'te, Peki Kim Stoperde?

Fernando Meira çok fazla büyütülecek özelliği olmayan, oyunu düz oynayan, ortalama bir kafacı, ama iş disiplinine sahip, kuvvetli ve inatçı bir oyuncu. Stuttgart'ta izlerken keşke bizim takımda olsa demiştim bir çok kez. Almanya'dan kopup geldiğinde ise inanamamıştım bu transfere.Uyumlu ve verimli Meira, daha az paraya daha çok başarı için seçmişti Galatasaray'ı ve ben hayretler içinde kalmıştım. Ama hiç düşündüğüm gibi olmadı Meira Galatasaray evliliği. Daha ilk resmi maçında oynaması gereken yerde oynatmadı onu Skibbe, orta sahaya koydu. Sonra stopere geçti Emre Güngör'ünden Aşık'ına, Servet'inden Topal'ına yanına bir sürü adam geldi geçti. Ne birlikte uyum sağlayabildi, iyi bir ikili olabildi biriyle ne de düzgün top oynayabildi. Tam Servet'le kaynaştılar hoop Skibbe aldı orta sahaya yine. Geri döndü yanındakiadam değişti, tandemin bir sağında bir solunda oynadı. Meira bir yama gibi hep açıkları örtmekte kullanıldı. Olmadı, tutturamadık dikişleri ve en sonunda söküp aldılar Fernando'yu. Zenith'e satmaya karar verdi Galatasaray Meira'yı. 4 milyon Euro civarında bir paraya gelmişti takıma 3 milyon kazandırararak gidiyor şimdi Rusya'ya. Hiç bir yere oturtamasak takımda da gönlümüze adam duruşuyla, ciddi bakışıyla kazındı. Meira'yı ben çok sevdim, o oynamaktan ben seyretmekten yeterince keyif alamadığımız için de hep düşüneceğim ya gitmeseydi diye.

Buraya kadar hikaye güzel 3 milyon kardayız, 7 milyon Galatasaray'a mesir macunu. Peki kim oynayacak stoperde? Hakan Balta'yı koyarsak oraya, ki oynamışlığı var yarım sezon Manisa'da sırıtmaz da sol kanatta kim giyecek forma? Volkan desen ligin en büyük kalçasına sahip, Alpaslan desen aklı hep hücumda. Acaba riske etmektense sol kanadı herkesin çok güvendiği Semih'i koysa Korkmaz Bülent, tıpkı Denizli'nin korkmadığı gibi, Semih korkar mı ki? Şu hayat FM olsa ben de Korkmaz olsam koyardım Semih'i, açar 3 boyutlu görünümü seyre dalar, gurur duyardım altyapımla.

Hiç yorum yok: