Sayfalar

12 Mart 2009 Perşembe

Gocce Di Memoria



Bu aralar benim de ilgi duymaya başladığım bir şarkı Gocce Di Memoria. Ferzan Özpetek'in Karşı Pencere filminin en vurucu şarkısı. İnsanı içine alıp kendi yaşanmışlıklarını hatırlatıyor, derinlerden bir şeyler çekiyor, sonra bırakıveriyor birden ve darma duman oluyorsunuz: Anılardan Düşen Gözyaşları...

Gocce Di Memoria

Sono gocce di memoria
queste lacrime nuove
siamo anime in una storia
incancellabile

Le infinite volte che
mi verrai a cercare
nelle mie stanze vuote
inestimabile
inafferrabile
la tua assenza che mi appartiene (che mi appartiene)

Siamo indivisibli
siamo uguali e fragili
e siamo gi cos lontani (lontani)

Con il gelo nella mente
sto correndo verso te
siamo nella stessa sorte
che tagliente ci cambier
aspettiamo solo un segno
un destino, un'eternit
e dimmi come posso fare
per raggiungerti adesso
per raggiungerti adesso
per raggiungere te

Siamo gocce di un passato
che non pu pi tornare
questo tempo ci ha tradito
inafferrabile

Racconter di te
inventer per te
quello che non abbiamo

Le promesse sono infrante
come pioggia su di noi
le parole sono stanche
so che tu mi ascolterai (mi ascolterai)
aspettiamo un'altro viaggio
un destino, una verit
e dimmi come posso fare
per raggiungerti adesso
per raggiungerti adesso, mmm
per raggiungere te, yeah

Anılardan Düşen Damlalar (Gözyaşları)

Bu yeni gözyaşları
anılardan düşen damlalar
silinmesi imkansız bir hikayenin
parçalarıyız
boş odalarda arayacaksın beni
defalarca

Tutamıyorum ellerimle
bana ait olan
paha biçilemez yokluğunu
biz ayrılamayız

Biz öylesine benzer ve kırılganız
ve öylesine uzağız birbirimizden
içimde hissederek soğuğu
sana koşuyorum

Kaderimiz aynı seninle
ve bizi değiştirecek
yalnızca bir işaret bekliyoruz
bir gelecek ve bir sonsuzluk
söyle bana şimdi

Ne yapmalıyım ulaşmak için sana
sana kavuşmak için ne yapmalıyım
geri gelmeyecek bir geçmişten

Düşen damlalarız biz
zaman ihanet etti bize
artık dönüşü yok
seni anlatacağım herkese

Sahip olamadıklarımızı yaratacağım senin için
düşen yağmur damlaları gibi
verilen sözler de aktı gitti
kelimeler yorgun

Ama biliyorum beni dinleyeceğini
başka bir yolculuğu, bir kaderi, bir gerçeği bekleyelim
ve söyle bana şimdi
ne yapmalıyım ulaşmak için sana

Hiç yorum yok: