Sayfalar

10 Ekim 2008 Cuma

Bilmediğimiz Denizli

Bugün yoğun iş temposu arasında sadece Mehmet Demirkol'un yazısını okuyacak kadar kendime vakit ayırabildim. Bilmem kaç gündür girdabına kapıldığım iş temposundan bulduğum ilk fırsatta da salatanın başına oturdum zaten, ki buradan kalkıp tekrar iş başına.

Çok tanışmak istiyorum Sevgili Mehmet Demirkol'la. Bazı olaylardan sonra tam benim içimden geçenleri yazması, hem de tam benim kurmak için kıvrandığım cümlelerle anlatması benim düşündüklerimi, ben inanılmaz etkiliyor. Mustafa Denizli'nin Beşiktaş'la anlaşmasını yorumladığı yazısında o kadar içten o kadar güzel yazmış ki yine çoğunluğu kafamda debreşenleri. Mutlaka okuyun.

Bir Denizli vardı bildiğim futbola ve Galatasaray'a aşkımızı doruklara taşıyan, bir Denizli vardı bildiğim taktik ve strateji uzmanı, bir Denizli vardı bildiğim hak edene hak ettiğini veren, bir Denizli vardı bildiğim gerektiğinde adamı yerin dibine sokabilen, bir Denizli vardı bildiğim, yukarıdaki fotoğrafta o mağrur bakışlı adam, eminim o Denizli bu değil!

Sadece çocukluk aşkı diye yiyecek miyiz bu imzayı? Hakaretin Allah'ını eden adamın altında çalışmasını nasıl kaldıracağız? Ben çok bozuldum arkadaş, İran'da bir şey mi yaptılar bu adama? Bu Denizli'yi tanımıyorum ben, hiç mi hiç bilmiyorum...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bence bu demiroren ile devam edemez denizli.