Sayfalar

8 Temmuz 2008 Salı

Tanrı Aşkına Bırakın da Gideyim!

"Daha geçen sezon bitmeden önce söyledim Wenger'e ayrılmak istiyorum diye. İstediğim gibi futbol oynayamıyorum burada ve kendi oyunumu oynayabileceğim bir yere gitmek istiyorum. Ama nedense izin vermiyorlar. Resmi olmayan teklifler var ve ben burada kalmaktan ziyade İspanya'da Barcelona'da oynamak isterim!"

"Gol pozisyonuna girdiğimizde Cesc (Fabregas) benden çok daha fazla bencil, en ufak bir şut şansı yakalarsa pas vermektense vuruyor, ben onun gibi bencil değilim."

Anlaşılan o ki Arsenal kendisini bırakmayınca tek çarenin kendini kovdurmak olduğunu düşünmüş Alex Hleb. Barcelona talip 27 yaşındaki Belarus'lu oyuncuya. Her daim direk oynayamaz ama iyi bir alternatif olur, rotasyonda forma bulur. Guardiola'nın takım oyuncusu arayışının başka bir halkası, Laporta'nın da koltuğu sallanmakta, eski Barcelona yok artık, Real'in yoluna girmeye çalışıyorlar umutsuzca.

Hiç yorum yok: