Sayfalar

13 Temmuz 2008 Pazar

Aferin, Otur 10!

''Cehalet insanı çirkinleştirir. Suskunluğum asaletimdendir. Her lafa verilecek cevabım vardır. Lakin, lafa bakarım laf mı diye, adama bakarım adam mı diye''

Uzun senelerdir ilk kez böyle bir cevaba şahit oldum. Kültürlü ve beyefendi bir adam, adı gibi sağlam Ertuğrul Sağlam. Öte yanda kendini herşeyi bilen, allame-i cihan sanan bir adam İbrahim Üzülmez. Okumuş - okumamış, kültürlü - cahil farkı bu olsa gerek. Hocası diyor ki asla geri dönemezler, O diyor ki futbolu Beşiktaş'ta bırakacağım. E bırak o zaman! Aferin Sağlam, oturabilirsin 10! Sen de çık dışarı, uzatma.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ağabey, resimdeki vatandaştan da kısa süre içinde kurtulmak nasip olur inşallah

sinem dedi ki...

şahane yazı olmuş, nokta atışı :) yalnız üzülmez bu lafları kaldıramayıp saldırabilir, uyarayım dedim :)

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

bu kadar popülist bir antrenörün bunları söylemesi de biraz ironik...

Cenky dedi ki...

@trk26

Yeri gelecek onlara diyenler de çıkacaktır, ancak ilk kez uzun senelerdir böylesine beyefendice bir laf giydirme gördüm, hayran kaldım. Sözün özü İ.Üzülmez ve türevleri kendilerini o saydığın isimlerden biri olarak gördüğü sürece bu tip demeçler vermeye devam edeceklerdir. Sağlam en azından seviyeyi düşürmemiştir, bu bile yeter bana. Bir de kaç topçu var Allah aşkına boş zamanında PS, divx, langırt, bilardo, iskambile kitap okuyup kendini geliştirmeyi tercih eden. Ben de antrenörlüğünün hastası değilim Sağlam'ın ama şu hareketi ve okumuşluğu, Üzülmez gibi adamların cirit attığı piyasada az da olsa rahatlattı beni.