Sayfalar

20 Haziran 2008 Cuma

Panzer Portugal'ı Sıktı!

Nedense böyle mizah ve kinaye dolu bir başlık atmak istedim. Dün konuştuğum arkadaşların çoğu "Portekiz kopar gider, bu maç 3 olur, 5 olur, Ronaldo Lehmann'a futbolu bıraktıracak!" türünde yorumlarla söze başladıklarında "Ağır ol da molla desinler, Almanya turnuva takımı, sadece ölü toplar bile yeter." dedim hep. Hatta Portekiz üzerine bahis oynadığını ve kazanacağı parayı ne yapacağını düşünen bir arkadaşımıza da "Soğuk su almanı tavsiye ediyorum." diyerek ukalalığın doruğuna çıktım dün.

Blog'un ilk postların birinde söylemiştim favorim Almanya diye, Sonra Löw'ü sık sık eleştirmiştim korkaklık ediyor diye. Ama öyle diye diye bütün dünya sonunda Gomes'i kenara aldırınca hem Almanya hem de futbol severler rahatladı. Serbest oynayan Podolski, ilk seçenek halini alan Klose ve bir kişi fazla olan Alman orta sahası maça damgasını vurmayı başardı.

Portekiz yeterince sert bir takım olmadığını gösterdi bir kez daha. Scolari de fazlasıyla mantık adamı olduğunu. Hiç çift forvete geçmedi, Ronaldo'yu sürdü ileri. Ama Ronaldo geniş alan oyuncusu onu unuttu. Scolari'ye Chelsea'de başarılar. Kendini eleyen Ballack'la çalışacak, Deco'yu da alıp gider Lampard'ı da bırakmazsa Portekiz'in oynadığı kanat ağırlıklı 4-5-1 4-3-3 dönüşümlü sistemi United'tan sonra EPL'ye taşıyıp başarılı olan 2. isim olabilir. Kilit adam Lampard, acaba Chelsea'de kalır mı?

Hiç yorum yok: