Sayfalar

23 Ekim 2009 Cuma

Rezalet! Testere'nin Gösterimi Aralık Ayına Ertelendi!

Nedenini çözemedim, anlayamadım, ne söylesem boş, bunalımdayım! Cinebonus çalışanlarıyla yaptığım görüşmede, Testere 6'nın Türkiye'deki dağıtıcısı Warner Bros'un 2-3 gün önce Testere'yi 23 Ekim'de, daha önceki bölümlerinde yaptığının tersine, yayına sokmayacağını ve gösterimin ertelendiğini bildirmiş. Bunun üzerine programını değiştirmek zorunda kalmış Cinebonus sinemaları da. Doğru düzgün bir açıklama da gelmememiş.

Bu bilgiyi bugün yer ayırtayım diye sinemayı aradığımda aldım ve adeta şok oldum. Bunun üzerine Warner Bros Türkiye'ye ulaşmaya çalıştım. Telefonlarını telesekretere bağlamışlar ve çağrılara cevap vermiyorlar. İsterseniz mesaj bırakabiliyorsunuz ama ona da dönüş yapmıyorlar. Aramaya devam edeceğim ama bu ayıptır yahu! Reklamını yap yap yap, son gün ertele. Bir sinema sitesi (http://moviegrande.com/) haricinde hiç bir yerde kesin bir bilgi yok. Moviegrande'ye göre Testere 6 11 Aralık'ta vizyona girecek.

Ben bu harekette açıkçası art niyet arıyorum. Bir çok şey, özellikle yerli filmlerle alakalı bir çok şey aklıma geliyor ama söylemek istemiyorum. Rezalettir bu. Bir çok filmi hem de dublajlı bir şekilde dünya ile aynı anda vizyona sokan Warner Bros çok büyük ayıp etmiştir. Bütün dünyada gösterime girdikten 2 ay sonra böyle bir filmi yayına sokmak hem bize hem kendilerine kazıktır. Kendilerini kutluyorum!

1 yorum:

ejikulat dedi ki...

ya nedir bu testere aşkı sayın hocam yaa?
yoksa yapmak isteyip de yapamadıklarınızı mı görüyorsunuz olayda?:D
gizli bir seri katil bloggerımız mı var?
sensei dedik bağrımıza bastık oysa ronin mi olacaktı sonu?