Sayfalar

6 Nisan 2009 Pazartesi

G.Antep - G.Saray Maçından Kalanlar

* Baros ne gol attı öyle be kardeşim!
* De Sanctis deplasmanlarda daha iyi mi oynuyor sanki?
* Emre Aşık Aşıkları Taraftar Kulübü kuralım!
* Hakan Balta bildiğin stoper oldu be yav!
* Bülent Korkmaz takıma alışmaya başladı, hamleleri daha doğru yapıyor.
* Arda'yı duruyor, yürüyor zannediyorsun bi bakıyorsun adam 50 metre gitmiş!
* Arda her geçen gün daha muazzam bir futbolcu oluyor.
* Baros'a ilk kez gördüğü bir kart için kızmadım, muhteşem kademe yaptı orada Volkan'a.
* Murat Ceylan ve İsmail geleceği çok parlak 2 adam.
* Tabata cidden Lincoln'den 2 gömlek üstün.
* Julio Cesar Antep defansını iyi toparlamış.
* Bu Bekir'in neresini öve öve bitiremiyorlar anlamadım.
* Lincolnsüz G.Saray Lincolnlü G.Saray'dan fizik olarak çok daha kuvvetli bir takım.
* 38 yaşındaki H.Şükür herhalde Ü.Karan'dan 3 kat daha fazla fayda verirdi bu takıma.
* Kewell'a hastayım arkadaş!
* Murat Şahin'e hem Fener'de hem Beşiktaş'ta büyük haksızlık yapılmış, bir kez daha gördük.

4 yorum:

ejikulat dedi ki...

1-0'lık gaziantep galibiyetine bu kadar pozitif yorumu nasıl sığdırdınız sayın yazar anlamadım.
dün maçın çok az bir kısmını izleyebildim ve izlediğim kısımda baros'un harika golü vardı.
Rodrigo Tabata çok klas bir futbolcu gerçekten ama herkes Lincoln'ü savunuyorum sanıyor ama öyle değil; ortada kariyer farkı var sorunlu olsa da olmasa da.
Bizler yıllardır NBA'in sorunlu ve yetenekli basketbolcularını yıllarca izlemiş insanlar olarak neden Lincoln'ü bu kadar çok eleştiriyoruz? Neden namlunun ucunda? Neden Galatasaray'ın oynadığı her maçta rakip takımın en iyi oyuncusuyla kıyaslama ihtiyacı hissediyoruz?
Sorunlu ama yeteneklide. İhtiyacı olan şeyler huzur ve disiplin. Bu ortam sağlansaydı Lincoln bu ligin tozunu attırırdı.Ama adamı da küstürdü Galatasaray camiası.

Ankette de bazı şeyler netleşmeye başlamış.Gördüğüm kadarıyla Hasan Şaş, Nonda ve Ümit Karanın pek seveni yok camiada.
Nonda ve Linderoth a lafım yok da Galatasaray ne zaman Hasan Şaş gibi hırslı ve azimli, kalbi Galatasaray için atan insanlara vefa gösterecek?
Şu andaki teknik direktörüne de aynı şeyi yapan takım üzerine neden bu kadar çok tartışmalara girdiğimi de bilmiyorum ama neyse...

Son olarak Baros büyük kazançtır. İnşallah onu da küstürüp harcamaz Galatasaray.En azından onu izleme fırsatını elimizden almasınlar, her zaman gelmiyor Türkiye'ye böyle oyuncular.

Cenky dedi ki...

NBA'de 82 maç oynuyor takımlar ve huzur bozan adam en fazla 5-10 maça mal oluyor ama genele bakınca takım o sorunu bir şekilde hallettiğinde (para cezası, kadro dışı gibi, ya da müzmin sakatlık da olabilir) aynen devam ediyor başarılar. Basketbol ve futbol çok farklı, bir maçta milyon tane değişiklik yapıp o sorunlu yıldızın açığını kapayabilirken futbolda elin kolun bağlı kalıyor, hele oyun sistemin o adam üzerine kuruluysa. Bülent'in yapmak istediği takım oyununu oturtup nasıl G.Saray geçen Lincolnsüz şampiyon olduysa yine aynısını yaşamak. Lincoln varken her şey ondan bekleniyor, yokken takım ne yapacağını bilemiyordu Skibbe zamanında. Şimdi yavaş yavaş oturmaya başladı takım hüvviyeti. Şu saatten sonra Lincoln 11'e girse de oyun onun üzerine kurulmaz, 11 adamdan biri olur.

Şaş ve Karan konusuna gelince o konu çok uzar. Takımda kavga ettiği adam sayısı hatırlanmayan Şaş ve H.Şükür olduğu sürece kapris yapıp "benim" diyen ama o gittikten sonra neredeyse antrenman maçlarını bile boş geçip hiç bir şey olmamış gibi gezinen bir adamı takımda görmek istememesi G.Saray taraftarının doğal. Nerede Bülent'in Hakan Şükür birleştiriciliği toparlayacılığı nerede bu abiler!

erd dedi ki...

Hakkat gÚzel maçtı, ben de cenky hocama katılmakla beraber antepli ismail'in de takip edilmesi gerektığini düsünüyorum,,barosun da kart öncesi yaptıgı ko$u huseyin bolt'a yakındı:).

ejikulat dedi ki...

hocam iyi diyosun hoş diyosun ama ben size burda bir benzetme daha yapmak istiyorum...
lincoln=ron artest diyelim.
ron artest'in houston'a kadar oynadığı hangi takım başarılı oldu?
ama şimdi t-mac yokken ron artest takımına maç kazandıran adam değil mi?
soruyorum sizlere ve bunu daha önce de yazdım buraya... belki lincoln sezon içinde birkaç maçta takımını aksatıyor, hatta siz skibbe zamanında lincoln iyi oynarsa gs kazanıyordu, yoksa herkes birbirine bakıyordu diyorsunuz ya...
lincoln bu takıma puan da kazandırıyordu bunu niye hatırlamıyorsunuz?
ben ankette bile bülentle lincolun arasının bulunmasından yana oy kullandım.
bülent korkmaz kaprisli bir insan, egoları yüksek bir insan.
araları yapılırsa gs kazançlı olur.
lincoln'u onatırsın eskişehire falan kaybetmezsin.
ha o gün oynamıyor mu? ya da kötü mü oynuyor?
alırsın oyundan şimdi oynattığın gibi oynatmaya devam edersin.
bilmem lincoln üzerine bilmem değil skibbenin en azından taktik planı vardı.
bülentin o da yok...