Sayfalar

27 Mart 2009 Cuma

Terim Kazanmak İstiyor


Volkan
Gökhan E.Aşık H.Balta İ.Üzülmez
Tuncay Emre B. Aurelio Arda
Semih Nihat

Yarınki İspanya maçı öncesi son basın toplantısını az önce yaptı Terim ve ben de izleme fırsatı buldum. Toplantı süresince ruh hali bir hayli pozitifti. Güler yüzüyle adeta enerji saçtı etrafına. Çatışan, sıkıntılı halinden hiç eser kalmamış gibiydi. Servet'in, Topal'ın, Hamit'in olmadığı kadro yapısında defansta Galatasaray'ın mecburi tandemine sarılmış, Balta'dan boşalan beke de, benim şahsen hiç tutmadığım ama son haftalarda hakkını vermek gerek, iyi top oynayan Üzülmez'i koymuş Fatih Hoca. Ben defansta Sedat ya da Kaş'ı bekliyordum, Balta'yı da kendi yerinde görmeyi umuyordum.

Orta Saha ise oldukça ofansif. Tuncay'lı, Arda'lı, Emre'li orta saha, Marco'nun garantörlüğünde saldırmaya dönük bir yapıda. Önlerinde yeni sakatlıktan çıkmış olmasına rağmen rakibi iyi tanıyan Nihat ve çok sevdiğimiz sempatik adam Semih gol arayacaklar.

Hücumu seven bekler, hücum oyuncusu kanatlar ve çift forvet. Terim kazanmak istiyor, boğulursam büyük denizde boğulayım diyor. Bence haklı. Maç boyu defans yapıp ezilen, atağa çıkamayan bir Milli takıma hücum yapıp, rakibi tehdit ederken yenilen bir Milli takımı tercih ederim. İyimserim kendi adıma, farklı bir mağlubiyet falan asla beklemiyorum, tahminim gollü beraberlikten yana. Kazanırsak da şaşırmayacağım, bu çocuklar neleri başarmadılar ki!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Emre Aşık ve Hakan Balta dışında takım genel olarak koşan bir takım görüntüsünde.Hamit'te olsaydı bu 11'de kaymaklı kadayıf olacaktı.Sanırım 2. maçtada olamayacakmış neyse ben açıkçası takımımıza güveniyorum(her türlü olumsuzluğa rağmen),yarın gece yarısı bizi mutlu etmeleri dileğiyle.....Başarılar TÜRKİYE