Sayfalar

2 Ekim 2008 Perşembe

Fringe

J.J. Abrams'ın yeni icadı desem kesinlikle yanlış bir tabir olmayacak. Alias'ı, Lost'u yaratan adam, Jeffrey Jacob Abrams. Son projesi ile hedefi yine tam 12'den vuruyor: Fringe. Amerika'da Fox ekranlarında başladı bir kaç hafta önce, ben de heyecanla bekliyordum yayına girmesini. Abrams'ın senaryosuna bizzat katkıda bulunduğu ve fikir babası olduğu bir yapım. Alias'ı alın, içine biraz X Files ve Alacakaranlık Kuşağı ekleyin, Lost'un gizemini unutmayın sakın, işte size tadından yenmeyecek bir yapıt. Fringe adlı dizide olayların odağında Olivia Dunham adlı bir FBI ajanı ve Sınır Bilim diye tabir edilen "Fringe Science" uzmanı Dr. Walter Bishop ile oğlu Peter var. Olay örgüsü muazzam, eğer anlatılanları kabullenebilecek bir izleyici, yani yukarıda saydığım 4 diziyi zevkle seyretmiş/seyrediyor olanlardansanız fazlasıyla zevk alacaksınız. Ben daha pilot bölümünden tutuldum. Ayrıca Lost'un Matthew Abaddon'u Lance Reddick de önemli bir rolde. Umarım Journeyman gibi olmaz sonu, ki arkasında Abrams var iken olmayacağı neredeyse kesin. Yeni tutkumuz olabilir, uyarmadı demeyin. Fringe bu bayramın şekeri oldu benim için.

Hiç yorum yok: