Sayfalar

9 Eylül 2008 Salı

Emre - Hıncal Kapışması - Yanan Yaş NTV

"Tazminat Davası Hakkında

8 Eylül Pazartesi günü NTV kanalında yayınlanan 90 Dakika programında, Hıncal Uluç tarafından hakkımda hakaret sınırını aşan ithamlarda bulunulmuştur.

Bu yapılan yorumlar karşısında tüm hukuki haklarımı kullanarak, Hıncal Uluç ve şahsımla ilgili bu tür yorumların yayınlanmasına izin veren NTV hakkında tazminat davası açacağım.

Türk spor kamuoyuna saygı ile duyururum.

Emre Belözoğlu"

Söz konusu Hıncal Uluç konuşması:

"Takımın lideri Emre Belözoğlu. Emre olsa olsa anti lider olur. Bir liderde olmaması gereken ne kadar vasıf varsa Emre'de var. Antipatik, medya nefret ediyor, seyirci sevmiyor, takım arkadaşlarının kendisine sevgisi ve saygısı yok, son 5 yılda futbol hayatının yüzde 80'ini sakat geçirmiş, sahaya çıkarken bile 'En fazla 60 dakika oynarım. 90 dakika bana tahammül ettiği için hocama teşekkür ederim' diyen biri takımın lideri. Başka hiç adam kalmamış gibi.

Ben Emre karekterinde bir adamın Milli Takım'a çağırılmasına bile karşıyım. Türk Milli Takımı'nın kaptanlığı o kadar ucuz değil. Türk Milli Takımı'nın kaptanlığını bu düzeye düşürmeye kimsenin hakkı yok.

Basın tribününe işaretler yapan, İsviçre maçında olayları çıkarıp ceza almamıza sebep olan adamı 'benim liderim bu' diyemezsin. Türk gençliğinin önüne böyle bir örneği lider diye koyamazsın. Çünkü bu spor olaylarının ahlaki bir yönü de var. Türk Milli Takımı kaptanlarını gözünün önünden geçir ve o listeye Emre'yi de koy bakalım. Yakışıyor mu?"

İsteyenler şuradan videosuna da bakabilirler.

Sanırım olay andropozla ilgili, başka açıklama bulamıyorum kafamda. Emre'nin annesine de geçmiş olsun. Ben de Emre'yi sevmem ama arkadaş o da bir insan!

1 yorum:

YK dedi ki...

Hıncal uluc'a tamamen katılıyorum. Emre bugünkü pozisyonunu hakedecek kac sezon gecirdi?
Emre artık büyük oldugunu göstersin bize..