Sayfalar

8 Temmuz 2010 Perşembe

Mesut Özil Bizim Futbolcumuz Değil!

Levent Özçelik ve Ömer Üründül iş başındaydı Almanya - İspanya maçında TRT'de. Levent Özçelik zaman zaman başarılı anlatımlarla öne çıkan bir isim olsa da o da fantastik (!) anlatımlarıyla çoğu zaman maçın önüne geçip Üründülle beraber maçın içine edebilen bir ağabeyimiz. Bu ağabeyimizin diğer Almanya maçlarında diğer spikerlerin yaptığı ve benim artık duymaktan sıkıldığım hatta nefret ettiğim şu cümleyi söylemesiyle, ayıptır söylemesi 120 ekran LCD ekran televizyonu parçalamanın eşiğinden döndüm. Televizyona fırlattığım kumandanın fırlattığım yere varmamış olması çok şükür ki beni masraftan kurtarmış oldu ama içimdeki siniri bastırmaya yetmedi haliyle. Çıldırıyorum bu "bizim oyuncumuz" lafını duydukça!

Bakın arkadaşım Mesut Özil bizim oyuncumuz değildir. Mesut Özil 15.10.1988 Gelsenkirschen doğumlu, Rot-Weiss Essen altyapısından yetişme, Schalke'de sahne alma, Werder Bremen'de yıldız olma, Türk asıllı ama Türkiye'ye bayram ziyaretleri ve cenazelere iştirak etme dışında gelmemiş, Alman okullarında okuyup Alman Kültürü ile büyümüş, bildiği yabancı diller İngilizce ve Türkçe olan, Alman bir sevgilisi olan, Müslüman bir Alman'dır. Mesut Özil bir Alman'dır, defalarca kez kendini Alman hissettiğini söylemiş bir futbolcudur.

O yüzden Allah aşkına yeter artık!

Hamit, Halil, Yıldıray bizim oyuncumuzdur ama ne Mesut, ne Serdar ne de diğer Alman, İsviçre milli takımlarını seçmiş oyuncular bizim oyuncumuz değildir. Bırakın bu işleri. Delirtmeyin beni!

7 yorum:

M.T dedi ki...

hocam bayaa dolmuşsun sen:)

Cenky dedi ki...

Doldum Sevgili Türker yaa cidden bu konuyu programında bir dile getir bence. Bu adamlara artık Türk diyemeyiz, bıraksınlar artık bu işleri.

Drama Queen dedi ki...

Bizim Türk basınında sanki adamı zorla kaçırıp da Alman milli takımına almışlar gibi bir hissiyat oluşmuş durumda top ayağına her geldiğinde "bizim futbolcumuz" repliği de geliyor peşi sıra.. O yüzden tam olmuş bu yazı. Yahu Cezayirliler Zidane gibi bir adamı Fransa'ya kaptırdı bu kadar tantanası olmadı, ne Mesut'muş be kardeşim!

Cenky dedi ki...

@ Drama Queen

Sağol ablacım ya. Cidden ne Mesutmuş, Messi'yle kıyaslıyorlar bir de iyice hasta oluyorum :)

il Capitano dedi ki...

Mesut'u çok seviyorum,umarım çok başarılı olur ama aynı fikirdeyim seninle.Mesut gol atınca ben de seviniyorum ama Ömer abigiller iyice cılkını çıkarıyor artık!

Drunk Coyote dedi ki...

Başarılı olanı sahiplenme öyle hastalıklı bir hal aldı ki hangi TD olduğunu hatırlamıyorum ama bir tanesi için "bizden biri" lafları falan edildi bu turnuvada yahu olayı o raddelere taşıdık artık düşünün! Bir de çok merak ediyorum bu Ömer Üründül denen zat internetten bihaber mi yaşıyor, sadece yazdığı gazeteyi mi alıyor ya da ne bileyim pamuklara sarılıp mı uyuyor?! Bir insanda azıcık utanma olur, azıcık yeni şeyler öğrenme hırsı olur ve azıcık yaptığı işe saygısı olur!! Adam çoğu maçta toplam 30-40 cümleyi geçmiyor, futbolcuların geçmişinden haberi yok, basmakalıp cümlelerinden utanmasa copyright isteyecek artık o derece yapışmış diline ama hala ne TRT vazgeçiyor inadından ne de ömer koltuk sevdasından...Merak ediyorum bu insanlar hiç mi herhangi bir ingiliz kanalından Premier League maçı izlediler mi?
Gazi ile olan sponsorluk anlaşması tehlikeye girmesin diye Türkiye yalakalığı yapan Daum'dan daha saçma bir hal alıyor Mesut yalakalığımız...

Mario Jardel dedi ki...

Kemal sunal'ın yüz numaralı adam filminde bir sahne vardı: Şaban reklam yıldızı olmadan önce terzi, berber, kasapta çalışmış ama dikiş tutturamamıştı.. Sonradan bütün türkiye'nin tanıdığı bir yıldız olunca o terzi, berber, kasap dükkanın camına "şaban burada çalışmıştı" diye yazı yazmıştı.. iyi de kime yarar ? Bu hesapta dikiş tutturamama kısmı hariç kemal sunal filmine döndü.. Evet seviyoruz ama bu adam alman milli takımına hizmet ediyor arkadaşım bırakın şu cılkı çıkmış sahiplenme duygusunu..