Sayfalar

2 Temmuz 2010 Cuma

Futbol Nerede Oynanıyordu?

Bastian Schweinsteiger

Arjantinli futbolcular oldukça sert oynuyorlar ve daha maçın ilk düdüğünden itibaren hakemi etki altına alıp maçı provoke etmek için ellerinden geleni yapıyorlar.

Diego Armando Maradona

Bizim kimseden korkumuz yok. Geçen Dünya Kupası'nda kaybedilen maçın intikamını alacağız. Sahaya çıkıp onların yarıalanında oynayacağız topumuzu ve maçı kazanacağız. bu yüzden gergin ve sinirliler. "What's the matter Schweinsteiger? Are you nervoussh?" (Alman aksanıyla Schweinsteiger ile dalga geçiyor " Ne oldu Schweinsteiger, Zinirli misin?")

Klaus Allofs

Mesut Özil kesinlikle bu dünya kupasının en büyük yıldızı. Messi bile onun yanında sönük kaldı.

Carlos Tevez

Bu Almanya 2. Turda elediğimiz Meksika'dan daha kötü bir takım. Meksika çok daha kuvvetli bir ekipti.

Daha maç oynanmadı ama Almanlarla Arjantinliler resmen birbirine girmiş durumdalar. Bu maçta kırmızı kart olması muhtemel gözüküyor bana. Kimse görmese Maradona görür :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bastian'ın açıklamalarına Arjantin'den Pastore de "Öyle fazla konuşmasın, kendi işiyle ilgilensin, bize karışmasın, kodum mu oturturum." demiş de ben bunun Dünya Kupası'na her geçen gün azalan ilginin artması için özellikle ortaya çıkarılmış suni polemikler olduğunu düşünüyorum. Baksanıza bu açıklamalardan sonra şimdi Almanya-Arjantin maçı daha bir heyecanla bekleniyor. Yani, bir pr çalışması olması muhtemeldir kanımca ki Bastian da rakip takım çirkef diyebilecek son futbolcudur bana göre o sahada.