Sayfalar

12 Mayıs 2010 Çarşamba

Bu Sabah Galatasaray

İşe başlamadan önce şöyle bir gazetelere göz atayım dediğimde taraftarı olduğum Galatasaray'la ilgili binbir çeşit haberle karşılaştım. Lig fiilen olmasa da Galatasaray için bittiği için normal böyle haberler ancak bu kadarı da fazla geliyor bana. Hele ki Hıncal Uluç'un bir kaç yerde birden ön plana çıkartılıp sanki Galatasaray camiasının en büyük duayeniymiş gibi gösterilmesi beni fazlasıyla rahatsız ediyor. Söylediği laflar arasında illa ki takdir edilecek ve doğru sözler var ama bu adam Galatasaray için nedir, kimdir Allah aşkına. Hıncal Uluç'u kenara ayırırsak bakın neler oluyormuş (!) Galatasaray'da.

* Guti Galatasaray'la anlaşmış, yönetim resmi temaslara başlamış.
* Guti Rijkaard'la anlaşmış, yönetim Rijkaard'ı veto etmiş, Rijkaard istifayı düşünmeye başlamış.
* Rijkaard'ın yerine adayları gündeme almaya başlamış Polat ve Yönetimi.
* Ne olursa olsun Rijkaard'la devam edecekmiş Galatasaray Yönetimi.
* Rijkaard Gio'nun kalmasını istiyormuş yönetim Tottenham ile görüşecekmiş.
* Rijkaard Gio'nun kalmasını istiyormuş yönetim özel hayatı nedeniyle veto etmiş.
* Kewell'la kesin olarak anlaşılmayacakmış.
* Kewell sakatlığının da etkisiyle 2 yıllık daha düşük ücretli bir anlaşmaya razı olmuş.
* Kewell Dünya Kupası'na gidemeyebilirmiş sakatlığı yüzünden.
* Kewell Avustralya'nın Dünya Kupası'nda en büyük kozu olacakmış ve Kupa'ya kadar hazır hale gelecekmiş.
* Son maçta Rijkaard tarafından izin verilen yabancılar ayaklanmışlar, izinleri iptal edilmiş, Florya cadı kazanıymış.
* Mustafa Pektemek Galatasaray'la anlaşmış, bu sezon Rijkaard'ın en büyük gözdesiymiş.

Bu ne hız, bu ne çelişki, bu ne tutarsız bir basın!

1 yorum:

volkanbk3 dedi ki...

içeriğe değil tiraja bakıyoruz...
internet gazeteciliğinin basılı gazeteciliğe benzemesi gerekirken tam tersi oluyor...
ne ümitsiz bir durum...