Sayfalar

21 Şubat 2010 Pazar

Sakarya Tatankalar 24 - 8 Koç Rams


Bu 4 yıllık bir özlemin son bulduğu maçtı. 
Bu galibiyet emeklerin boşa olmadığının kanıtıydı.
Bu skor inananın neler yapacabileceğinin göstergesiydi.
Bu sonuç çalışanın kazanacağının ispatıydı.
Bu skorla 3 yıl önce bir hayalin peşinde çıktığımız yolu vücuda getirdik.

Sahaya çıkacak ekipmanı olmayan Sakarya'yı bugün getirdiğimiz yer planlı çalışmanın, hedef koymanın ve vazgeçmemenin sonucudur. Her geçen gün üzerine koyan, her maç öğrenen, her hafta tecrübelenen, disiplinli ve vazgeçmeyen bir takımız var. 7 Mart'taki Ege maçını da kazanırsak çok büyük bir hayalin eteklerine yapışmış olacağız. Ege galibiyeti gelirse 17 Nisan'da 1. Lige yükselme maçına çıkacağız. Rakibimize saygı duyuyoruz, geçen sene bizi kendi sahamızda mağlup ettiklerini unutmuyoruz ve odaklanıyoruz.

Bu çocuklar, bu ekip her türlü övgüyü hak ediyor. Hepsini alnından öpmek boynumun borcu. Özellikle savunma takımımızı bir ayrı tebrik ediyor ve kucaklıyorum.

Ekip olarak bu galibiyeti senelerdir her türlü cefamızı çeken annelerimize armağan ediyoruz.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Kucak dolusu tebrikler. Tırnaklarınızla kazıya kazıya çıktınız o mertebelere. Kıt kanaat, parasız pulsuz, neredeyse hiçbirdestek göremeden, Helal olsun tüm canavarlara ve başkanlarına...

CB dedi ki...

bütün oynayan arkadaşları ve yönetimi kutluyorum. gerçekten zor koşullarda yapılan bir spor.bende maçtaydım ve kendim oynamış kadar gurur duydum.İnşallah 1. liğde tatangalar diye bağırırız.Allah yolunuzu açık etsin.keşke biraz daha genç olsaydımda o arkadaşların yanında savaşabilseydim...

Anıl DUMAN dedi ki...

az çok takip etmeye çalışıyorum Cenk abinin yazdığı her yazıyı yaptığı her işi ve Sakarya da harikalar yaratılmış anladığım kadarıyla. umarım yolunuz açık, başarılarınız daimi olur. emeği geçen herkesi tebrik ederim. Cenk abi İstanbuldaki ilk maç ordayım, mekan tarih söylemeyi unutma:)