Sayfalar

25 Ocak 2010 Pazartesi

Bu Haber Doğru Olamaz!


Eğer bu haber doğruysa, başta Adnan Polat ve Haldun Üstünel olmak üzere bütün Galatasaray yönetimine yazıklar olsun. Kewell öyle bozuk para gibi harcanabilecek, sıradan bir topçu değil. Acaba kayboluyor mu diye düşündüğümüz takım ruhunu yaşatan, Hagi'den sonra ilk kez yakalanan birleştirici faktör. Kewell sahadaki duruşu, oyun tarzı, örnek hareketleri ile bir rol modeli. Bunu gerçekten yapacaksınız güvenimizi ve inancımızı kaybedeceksiniz efendiler!

5 yorum:

feetdeep dedi ki...

neill alınmışken nonda antep macında kezmanlaşmışken kewellin gitmesi söz konusu olamaz.korkacak bişey yok klasik milliyet haberi.

koala dedi ki...

Haber Levent Tüzemen'in. Açıkçası Tüzemen yönetimden tüyo almasa bu haberi bu kadar rahat yazmazdı. Öte yandan Kewell haftalık 60 bin sterlin alıyor ve devre arasında 45 bin sterline indirilmesi istendi Kewell bu rakamdan aşağıya düşmedi. Ben de kalmasını çok istiyorum ama Caner'in performansı, Kewell'ın Ada'ya dönmek istemesi işleri değiştiriyor. Bence kalması için en yüksek olasılık Fenerbahçe'nin devreye girmesi olur. O zaman yönetim mecbur kalır ve takımdan gönderemez.

ejikulat dedi ki...

kewell nisan sonuna kadar yok. ve sonra da sözleşmesi bitiyor.

en güzel yorum için bakınız mehmet demirkol vs. fuat akdağ "spor servisi" dün gece...

Adsız dedi ki...

Her ne kadar haber Levent Tüzemen'e ait olsa da ben bu haberin doğru olduğuna, doğru olsa, yönetimde böyle bir konu görüşülse bile bu uygulamanın hayata geçirileceğine ihtimal vermiyorum. Eğer ki yönetim böyle bir şey yaparsa göreve geldikleri zamandan bugüne kadar faaliyetleri ile taraftarda kazandıkları krediyi bir anda yokederler. Çünkü taraftar için Kewell sadece bir futbolcu değil, futbolcudan çok daha fazlası. O nedenle böyle bir durumu görüştülerse de taraftar tepkisinden çekinirler. Ancak Harry kendi ben gitmek istiyorum derse açık açık, işte o zaman durum değişir ki Kewell'in kafasında da hele Neill geldikten sonra böyle bir düşünce kalmamıştır. O yüzden yönetim sakın ha yanlış yapmasın. Taraftarın gözündeki kredisini yok etmesin. Kewell'i rahat bıraksın. O kaledeki kütle ile bağlarını koparsın eğer yapabiliyorsa...

CB dedi ki...

hepinize katılıyorum.altına imzamı atarım.