Sayfalar

12 Şubat 2009 Perşembe

O Kadar Oldu mu Gerçekten?

Gerçekten zaman çok çabuk geçiyor, farkına varmadan neler yaşıyoruz. Çoban Salata'nın 501. gönderisi bu. Az önceki yazıyı yazarken farkına vardım o 500. yazımız olmuş günlükte. Büyük kısmını tek başıma götürdüm, sonradan "ozhano" katıldı birlikte karalıyoruz internetin elle tutulmaz, kalemle yazılmaz sayfalarına. İyi ki başlamışım Salata'ya, iyi ki hiç bırakmamışım peşini. Yüzünü hiç görmediğim, sesini hiç duymadığım bir çok dost edindim, her biri birbirinden kıymetli. Çoban Salata artık hayatımızın vaz geçilmez tadı, tadan herkes varolsun.

Ha bu arada 501 demişken "Benim hiç 501'im olmadı ağbi, hep kumaş giydirdiler bana..."

3 yorum:

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun. Nice 500'lere inşallah :)

alengir dedi ki...

Kutlarım belki 500 postun 500'ünde bir arada olamadık ama bundan sonra ki 500 de bir arada olacağız eminim ki nice 500'lere:)

Mehmet Dinler dedi ki...

Başından beri tadına bakıyorum bu salataların. Daha nicesini tatmak üzere...