Sayfalar

18 Şubat 2009 Çarşamba

Alper Tezcan ve Madalyası

Bu sabah itibariyle son teklif 200.000 TL'yi geçmiş durumda. aşığı olduğu takımın idaresindekilerden yediği kazığın haddi hesabı olmayan, UEFA şampiyonluğu senesinde Bologna maçında hem ayağı hem kalbi hem de kariyeri kırılan (burada yazan güzel ibaresini son halini gördükten sonra kaldırmaya karar verdim) insanın son çaresiydi bu. Umarım teklif verenler gerçekten o parayı öderler de ailesine ve kendisine yeni bir hayat kurabilir Alper.

Merak edenler için olayın iç yüzü

13 yorum:

Adsız dedi ki...

"Güzel insan" öyle mi? Neden hemen kefil oldun anlamadım. Kendisi tamamen suçsuz mu yani o olayda?

Cenky dedi ki...

Alper'i altyapı yıllarından beri takip ettim. Hem onu çalıştıran hocaları hem de beraber top oynadığı arkadaşlarından bir tanesi hakkında kötü söz söylememiş, burun kıvırmamıştır. Ötesinde geleceği olan yetenekli bir futbolcuydu Alper. Aydın gibi Uğur gibi Arda gibi zamanında kiraya verilse gelişip dönebilirdi Galatasaray'a ama sırf avrupa kadrosundaki altyapıdan yetişmiş oyuncu sayısını tamamlayıcı olsun diye gönderilmedi. 10 senedir yüzüne bakan olmadığı halde, kulüpten kuruş destek almadığı halde ağzını açmadı. Her insanın bir patlama noktası vardır, o da patlamıştır. Adnan Sezgin kime neye sahip çıkmıştır ki kendi cebinden başka Alper'e sahip çıkacak? Alper güzel insandır, ben çatal bıçak tutmayı GS'da öğrendiğim diyebilecek kadar da adamdır, haysiyetlidir. O yüzden suçu varsa da önemsiz ve ufacık kalır Adnan Sezgin imparatorluğunun yanında.

Adsız dedi ki...

http://pclionfc.blogspot.com/2009/02/satlk.html burayı okudun mu kardeş?

Cenky dedi ki...

Farkındaysan benim Alper'le ilgili söylediklerim sakatlanmadan önceki döneme ait. Sakatlandıktan sonra kulüp tarafından yapılanlar da ortada. Alper'in daha sonrasında alkol batağına battığını bilmeyenimiz yok zaten ama sakatlık ve batağa saplanma arasında neler yapıldığı veya yapılmadığı dikkatlice incelenmelidir bence. Benim baktığım açıdan Alper'e yapılanlar yanlış da alper ilk değil ki bu konuda. Sedat Balkanlı'yı biliyoruz hepimiz Galatasaray'da top oynamışlığı var, sonra Fener'e gitti diye sildiler adamı, hasta oldu Fener'in yaptığının yüzde kaçını yaptı Galatasaray? Konu bu burada Alper, Sedat değil Galatasaray'ı parsellemiş olan iğrenç zihniyet. Alper güzel insandır benim gözümde, ayağı kırıldığında hastane faturasını bile ödemeyen Galatasaray yöneticileri değil.

Adsız dedi ki...

Galatasaray yöneticilerinin bu vefasızlıklar sinsilesini nereye kadar devam ettireceklerini merak ediyorum. Artı Adnan Sezgin'in olduğu yerde profesyonellik adına etik olmayan hareketlerin bile yapılabileceğini düşünen bir insanım. Aslında çok da hayret etmemek gerek bu duruma. Hatırlarsanız ESKİ GS'li futbolcu Capone de son sezonunda yaşadığı sakatlık nedeniyle uzun dönem forma giyememiş ve neticesinde sezon sonunda ilgilenmek yerine yöneticiler sözleşmesini feshetmişlerdi.Gerçek olan bir şey var ki, ezeli rakibiyle her alanda yarışan GS'li yöneticiler bu alanda FB'li yöneticilerin yanında solda sıfır kalmışlardır.

Adsız dedi ki...

ne yapılmış alpere sakatlık sonrasında?? ameliyat dönemi de dahil olmak üzere kendine çok iyi bakması gereken her zamanda hep beyoğlu bataklarındaydı alkol ve düşmüş kadınların yanında sefa sürmeyi seçti. Başka takımlara yollandı kiralık olarak hem düzelsin hem futbol oynasın diye birinde adam gibi bir tek oyun çıkarmışlığı yok orda da mı yöneticiler suçlu ?? Onca sene destek çıkılıp kiralık gönderilip beklenen adamı kumar masalarından toplarsan sözleşme yenilemezsin elbette ne yapılacaktı yani tüm hayatı boyunca sağ taraf ona mı emanet edilecekti..Boş bulduk oh laf sokalım muhabbetindesiniz kusura bakmayın da neymiş adnan sezgin imparatorluğuymuş.Hırsızın hiç mi suçu yok be kardeşim diye sormazlar mı adama??

Alper hiç kendisinde suç bulmasın hep galatasarayı suçlasın ama sabahın dörtlerinde kahvehane süsü verilmiş kumarhanelerden alındığını hiç anlatmasın paso ağlasın tvlerde beni yaktılar yıktılar diye

Cenky dedi ki...

Sevgili kardeşim adını ve bunları nereden bildiğini söylersen çıkar burada özür dilerim. Alkole yenildiğini kendini kaybettiğini biliyoruz da bu dediklerin hep sakatlık sonrası olan şeyler. Ben Alper'i tanımıyorum, akrabam, eşim,dostum, kardeşim değil. Ama Alper'in yaşadıkları da ilk değil. Bugün Büyük kaptan Bülent'ten Hakan'a, Ergün'den Arf'e yapılanlar doğruysa tek sözüm yok. Bu zamana kadar söylediği hiç bir şeyi ne dönemin ne bugünün tek bir Galatasaray yöneticisi çıkıp tekzip etmediğine göre ben bunları doğru sayarım. Yalansa, reklamsa çıkıp tekzip etsinler.

Ha öte yandan Galataaray'ın bir Adnan Sezgin İmparatorluğu olduğunu hala anlamadıysak ona diyecek bir şeyim yok. İstanbulspor'da Galatasaray aleyhine çalıştığı belgeli-ispatlı adamı getirdik Galatasaray'ın başına. Şimdi istediğini tesise kampa alıyor, istediğini, almıyor, istediğini takımdan yolluyor, istediğinitutuyor. Bunun adı imparatorluktur kardeşim.

Adsız dedi ki...

kusura bakmazsan adımı vermeyeyim klüp içinde olan eskilerden biri diyeyim sadece. Adnan Sezgin imparatorluğu lafı sizin görüşünüzdür elbette saygı duyarım ama pek fazla katılmıyorum Galatasaray'da isimler misal veriyorum Fenerbahçedeki Aziz yıldırım vb bir modele asla gelemez en fazla uygulamalarda aktifliği daha fazladır ki o da görevi icabıdır. Alper konusunda ise işte diyorum sakatlık sonrası kendine iyi bakması gereken her dönemde batakhaneden toplandı sabahın körlerinde pavyondan aldılar bir keresinde koltuk değneğiyle gitmiş. Klüp ona rağmen bu adama sahip çıktı iyileşmesi için ki iyileşti de dendi ki sana klüp bulalım git oyna form tut güçlen tekrar geleceksin ilk 2 klübü beğenmedi beyfendi sonrasında gittiği her klüpte arıza çıkarttı. Bak bu önemlidir kimse konuşmuyor ısrarla yahu hiç mi suçu yok bu adamın onca klüpteki bir allahın kulu memnun değil. Hadi galatasarayı geçtim diğerleri de mi alpere düşman?? Biraz mantıklı olalım rica edecem. Ergün'e hiçbirşey yapılmadı ayrıca 3 sene mankenlerle düştü kalktı evini dağıttı 3 sene top oynamadı bu takımda yahu adam ona rağmen bizim elemanımız dendi sözleşme yapıldı da bu kadar yayma hakkı da hiçbir futbolcu da yok ve olamaz da. Bülente yapılan Bursaya yollanma çabası için diyorsan onda haklısın o büyük bir yanlıştı ki Bülent kardeşim bileğinin hakkıyla aslan gibi aldı formasını geri. Hakana bu sene sözleşme yapılmadı ki yain bırakana kadar bizde oynayacak diye bir durum olmaması lazım ( şöyle söyleyeyim hakan yedek kalmayı kişisel mesele haline getiren bir adam e bu sene öyle olacaktı illa arıza çıkacaktı)

ha tekzip gelmiyorsa doğrudur mantığı da güzel at yalanı onlar tekzip etsin sen tekrar üstüne git reklamın büyüğünü böylece sağla :) eh bu işler için niye uğraşsın bu adamlar buna çamura bulaşmamak da diyebilirsin.

Neyse velhasıl olay pek öyle göründüğü gibi değil. Daha çok ben yedim harvurdum harman savurdum şimdi dara düştüm dur bakalım zorlayalım ne koparırız durumu. Ki tekliflere bakınca işe de yarıyor gibi.

Neyse kolaylıklar dilerim.

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Adsız hocam,
Klüp ile bağını istenmeyen şekilde koparmış olan tüm futbolcular için verdiğin bilgilerin doğruluğu hususunda pek fazla bir şey söyleyemeyeceğim. Ancak benim demek istediğim, klüpte başta Hakan Şükür ve Bülent Korkmaz olmak üzere efsanevi futbolcularımızın klüple ilişiğinin kesilme şekilleriydi. Yani benim derdim Alper'in kendini harcaması değil, bizim efsanevi olarak gördüğümüz futbolcularla uzlaşma yoluna gidilmeksizin ilişik kesilme olayıdır. Özellikle klubün şu an ki durumunu gözönüne alırsak, takımda Hakan Şükür gibi bir toparlayıcı dengeleyici unsurun olması zararına mı olurdu GS'nin. Ya da Hakan Şükür ikna edilip kendisine sportif menejerlik içinde takımdaki futbolcularla yönetim arasındaki iletişimi kurma görevinin verilmesi doğru olmazmıydı? Ama bu kabul edilmezdi GS yönetiminde. Çünkü Adnan Sezgin böyle güçlü bir ismin varlığından muhakkak rahatsızlık duyardı. Bu yüzden ben diyorum ki şu anda GS'de Adnan Sezgin İmparatorluğu var ve Sezgin biliyor ki Polat hiçbir şekilde onu sorgulamıyor ya da bana öyle görünüyor. Bunun aksi söylenemez. Diğer taraftan Ergün Pembe özel hayatında ne yaşarsa yaşasın iyi niyetli bir şekilde futbolunu sürdürmek için çaba sarfetti. Benim gözümü hiçbir zaman onun futbolu tırmalamadı. Her zaman dediğim gibi özel hayat herkesin kendi mahremidir işini etkilemedikçe kimseyi ilgilendirmez.
Sonuçta Adsız Bey (madem adınızı söylemenizin sıkıntı doğuracağını düşünüyorsunuz rumuzunuzla hitap edeyim) benim gözümde GS kendi öz değerlerine önemli isimlerine futbollarının son dönemlerinde yeterince ilgi göstermemiştir. Uzlaşmak ve onları daha da yüceltmek için gerekenin çok çok azını vermiştir. Bununla birlikte Sezgin'in olduğu koltukta ben profesyonellik kisvesi altında iş yapan birini değil gerçek bir Galatasaraylıyı görmek isterim. O koltukta oturan kişinin tüm taraftarlarca ve futbolcular tarafından sevilmesi gerekir. Acaba seviliyor mu kulüp içerisinde sayın Sezgin? (Kulüp dışını saymıyorum bile)
Bir de Alper Tezcan ile alakalı olarak bu haber çıkalı ne kadar zaman oldu hiçbir yönetici aradı mı acaba bu adamı ya kardeşim sen ne yapıyorsun diye. muhakkak işin içinde reklam da var bu kesin. ancak ne olursa olsun en azından haber çıktıktan sonra yönetimden birilerinin Alper ile konuşması eğer para talep ediyorsa da bunu kamuoyuna ifşa etmeleri gerekirdi. madem kendini bitirdi bu adam, bu da belirtilmeliydi ya resmi siteden ya da başka yollarla.

Adsız dedi ki...

selamlar tekrar :)

klübün şu dönemde sence daha da önemli sıkıntıları yokmu? Alper yapsın şovunu yahu çok da önemli değil yani 5-6 trilyonluk servetlerini bitirmişler klüp sayesinde yakmalı bizim klübü.Alper söyledi diye klüp deklare peşine düşecek değil. Bahsettiğin isimlere az ilgi konusunda haklı olabilirsin ama bu her isim için geçerli değildir.Ergün 3 sene bizim evladımız kontenjanından oynadı ki sen onun oyununu beğenebilirsin ama galatasaraydaki son 3 senesinde neredeyse hiçbirşey oynamadı bırak fayda sağlamayı hep ismiyle sevildiğinden yer buldu. Eh ama bu klüp de bir yere kadar bazı şeyleri tolere edebilir. Kişi de biraz kendisine bakacak, özel hayat eğer iş hayatını etkilerse buna işveren eninde sonunda bir dur der, ki bu takımda da böyle oldu. Hakan'a bu teklifler getirilmedi mi sanıyorsun? Ona önce bu söylendi yok ben oynayacağım dedi, altyapının başına geç orda ki çocuklar senin gibi birinin yanında yetişsinler dedi ben gidiyorum katarda anlaşma yapacağım dedi, yapma etme dediler dinlemedi ya futbolcu olarak anlaşın ya da ben gidiyorum dedi sonunda ne oldu?? Trt de feci bir şekilde yorumculuk yapıyor ki o kariyerinde bile bi sürü anlaşmazlıkla başladı rıdvandan daha fazla alacağım diye ntv yi reddetti falan filan. Eh bırak da klüpte bunca teklifine red cevabı veren adamın arkasından koşmasın devamlı. Ha oyuncu olarak tutulup tutulmamasını yargılamıyorum o konu olsaydı şöyle böyle de olabilirdi ye kadar gider ki sonu yok o yüzden. Klüplerde kan değişimi her zaman gerekir burda iki tarafında biraz fedakarlık yapması gerekir. Hakan sonsuza kadar oynayamazdı takımda onun da bunu biraz anlaması gerekiyordu ama inatçıdır o ben yapacam dedi yapamadı. Galatasaray'da imparatorluk kurmak kolay değildir bir ters durumda Adnan Sezginin de ipi çekilir, dokunulmaz değil hiç kimse merak etme bu klüpte aslolan galatasaraydır başka hiç kimse değil bu klüpten ne imparator vasıflı adamlar yıkılamaz gönderilemez dendi de şimdi yerlerinde yeller esiyor :) ki ben de senin gibi o koltukta Abdurrahim abiyi görmek isterim şu anda sadece hislerimiz karşılıklı o konuda :)

Cesur kardeşim bülent geldi florya topraklarına tekrar. şu umursamazlığın sonu nerelere geldi. Allah utandırmasın. Neyse konu alperden nerelere geldi.

Başarılar dilerim bloğun gayet güzel bi de Orlando Magic fanlığı hidayetten sonra mı başladı merak ediyorum.

Tekrar başarılar.

Cenky dedi ki...

Konunun buralara kadar gelmesi gayet güzel oldu biz bilmediğimiz bazı şeyleri kim olduğunuzu bilmesek de yakınında yaşayandan öğrendik, siz de bizim "Boş bulduk oh laf sokalım muhabbetindesiniz kusura bakmayın da neymiş adnan sezgin imparatorluğuymuş." düşüncesinde olmadığımızı GS için çıkar yol aradığımızı ve çözüm peşinde ve arzusunda olduğumuzuöğrendiniz. O yüzden faydalı oldu kanımca.

Blogu beğenmenize de sevindim, teşekkür ediyorum. Orlando Magic taraftarlığının başlangıcı kuruluşuna dayanır. Shaq ve Penny'nin gelişi ile doruğa çıkmıştır. Gizlemek olmaz Celtics, Spurs ve Suns'a da ciddi sempatim vardır ama hep Magic en önde olmuştur. Hidayet'in Magic'e gitmesinden sonra yazarlığa başladığım ama evveliyatı çok anlayacağınız.

Adsız dedi ki...

penny :) hala benim nazarımda nba in gelmiş geçmiş en iyi pg sidir.

ilginçtir amerikadaki ilk seyahatimde gittiğim ilk NCAA maçında onu seyretmiştim memphis takımında. orda ziyaret ettiğim dostum bu çocuk çok büyük oyuncu olacak umarım fiziğini de biraz geliştirir demişti. Orlandonun o kadrosu oldukça iyiydi ama dönemi kötüydü ne yazık ki :) bi de tabi sakatlıklar çok yıldırdı onu.Hill le birlikte eriyip giden yıldızlardandır. Shaq& penny güzel ikiliydi :)

Alper reklama devam dimi :) etsin etsin trilyonlar kaybedilsin tekrar bulunsun madalyalar 200 000 e çıksın sonra alınmasın ama muhabbeti dönsün adı anılsın falan filan. Reklamla bağlan hayataa :)Daha devam eder bu mevzu sana da yazacak şey çıkar

kolaylıklar dilerim.