Sayfalar

26 Haziran 2012 Salı

Nice Yıllara Ozhano!

Kadim dostum, güzel insan, biyomedikal biliminin neferi, Adapazarın aslanı, Zonguldak'ın altın kömürü ve daha bir çok güzel sıfata layık insan!!!

Sevgili ozhano bügün itibariyle 31. yaşını geride bırakmış oldu. Ömür boyu, mutlu, sağlıklı ve huzurlu görmek istiyorum onu. 31. yaşını doktor olarak, her şeyiyle süper bir hoca, harika bir dost olarak ama müthiş bir aile adamı olarak geride bırakıyor. Benim içinse onun anlamı kelimelerle anlatılamayacak kadar büyük.

Nice güzel yıllara kardeşim...

2 yorum:

ozhano dedi ki...

Teşekkürler hocam :)) Daha başka hangi yerde kaç kere doğumgünümü kutlayacaksın merak ediyorum :)). Ama sen de iyi ki varsın, hep beraber ailelerimizle mutlu mesut bir ömür yaşarız inşallah. Selamlar sevgiler...

Adsız dedi ki...

Cenky, senin gibi bir dostu olduğu için Ozhano çok şanslı