Sayfalar

3 Ağustos 2011 Çarşamba

Fenerbahçe Düşmeyecekmiş (Kaynak: Digiturk Yönetimi)


Bugün Ligtv üyeliğimin sonlarına yaklaştığım için bir arayım dedim Digiturk müşteri hizmetlerini. Bakalım yeni fiyatlar nasıl, iptal ettirme durumu falan vs. konuları hakkında bilgi almaktı amacım. Her zaman yaklaşık 3-4 dakika beklediğim müşteri temsilcisi Hülya bu sefer şakkadanak telefonun karşı tarafındaydı. Hemen ilk lafım tebrik etmek oldu zaten beni bekletmedikleri için. O da hiç bozuntuya vermeden sanki bana özel bir durum varmış gibi ne demek efendim müşterilerimize her zaman en hızlı şekilde bize ulaşmalarını sağlamak bizim görevimiz dedi. De hadi oradan diyecektim orucun da kafamda yarattığı bulanıklıkla ama dilimi son anda tuttum. Neyse dedim. Bundan sonraki konuşmaları çok iyi hatırladığım için aynen yazıyorum. Bakalım siz ne şekil çıkarımlar elde edeceksiniz?


ozhano: Ben üyeliğimin bitiş tarihini öğrenmek istiyordum. Bilgi verebilir misiniz bu konu hakkında bana?

müşteri temsilcisi: Tabi Özhan Bey. Ama öncelikle güvenliğiniz açısından doğum yerinizi öğrenebilir miyim?

ozhano: Madrid kırsalları :)))

m.t.: Teşekkür ederim Özhan Bey. Bilgilerinize bakıyorum. Üyeliğinizin bitiş tarihi 28 Ağustos 2011.

ozhano: Tamam. Ben üyeliğimi iptal ettirmek istiyorum. Gerekli işlemleri başlatır mısınız?

m.t.: Özhan Bey, eğer bir sakıncası yoksa üyeliğinizi iptal ettirme sebebinizi öğrenebilir miyim?

ozhano: Daha ne olsun. Sonu birilerince önceden belirlenmiş bir filmi izliyormuşuz da haberim yokmuş. Film izlemek istersem sinemaya giderim zaten. Digiturk'e para vermeme gerek yok.

3-5 saniyelik sessizlik

m.t.: Anlıyorum Özhan Bey, yalnız daha bu konu hakkında son kararlar açıklanmadı federasyon tarafından. Ayın 15'inde yeni paket ve kampanyalarımızı size sunacağız o zamana kadar tüm kararlar belli olacak. Hem Fenerbahçe de büyük ihtimalle düşürülmeyecek!!!

ozhano: Tamam işte, ben de onu diyorum zaten. Ben Galatasaraylıyım.

Bu sefer ilkine göre daha uzun süren bir bekleyiş. Sanırım kendisi çam devirdik gördün mü dedi kendi kendine.

m.t.: Hımm. İptal konusunda yapmanız gerekenleri söylüyorum.

ozhano: Dinliyorum...

Nasıl gizli bir soruşturmaysa bu, Digiturk'un müşteri temsilcisi sonucun ne olacağı ne zaman karar alınacağı hususunda herşeyi biliyor. Ya da nabza göre şerbet veriyor. Ama "Ben Galatasaraylıyım zaten" dediğimde o suskunluk çok hoşuma gitti. Helal olsun Fenerbahçeli taraftarlara. Öyle bir korkutmuşlar ki Digiturk yönetimini iptal sebebini yuvarlak olarak söyleyen her müşterinin hemen Fenerbahçeli olduğunu zannediyorlar. Acıyorum bu Digiturk'e...

1 yorum:

brk dedi ki...

işte ben buna gülerim, süpermiş bu zaten fenerbahçe düşmeyecek, kesin digiturk söylüyor diye inanıp aboneliklerini devam ettiren binlerce müşteri vardır :)