Sayfalar

30 Eylül 2010 Perşembe

Ahları Çıkıyor İşte Aheste Aheste

Bir televizyon dizisi vardı adını tam olarak hatırlayamıyorum: Adam eskiden çok kötüymüş, ona buna zarar vermiş, hapse falan girmiş daha sonra çıkınca da zarar verdiği insanları teker teker bulup helallik istiyordu. Artık bu sakatlık belasından 3-4 yıldır kurtulamayınca takım oyuncuları ben de kulüp için bir "Ah Edenlerden Helalik İsteme Listesi" oluşturmak istedim. Bu iş başka türlü olmayacak gibi gelmeye başladı. Biyonik adam denilen Linderoth'un'dan tutun da oynadığı takımlarda hep 30 maçı devirmiş Cana'ya kadar takımdaki bütün oyuncular minimum 3 haftadan başlayan sakatlıklara tutuluyorlar. Hatta bu durum böyle devam ederse Galatasaray'ın isminin "Lanetli Takım"a dönüşeceğini ve transfer olaylarında da bu söylentinin görüşmeleri başlamadan bitireceğine kadar ilerleyen ilginç düşüncelerim var.

O zaman bakalım aklımıza kimler gelecek takıma ah atmiş olduğunu düşünüp helalik istememiz gereken:

1. Hakan Şükür: İlk sıraya başka bir isim düşünülemezdi herhalde. Adam futbolu bıraktığında vücudunda hasar gören ve tedavi edilen kemik ve kas bölgeleri ile ilgili bir foto yayımlamıştı gazetenin birisi. Bildiğin göğüs bölgesi hariç her bir yanı hasarlı görünüyordu. Pili bitti dendi kapı önüne kondu.

2. Ümit Davala: Futbolcu olarak değil ama yeni başlamış teknik direktörlük kariyeri Milli Takım'da güzel güzel devam ederken Adnan Polat'ın tek bir lafıyla Skibbe'nin yardımcısı olarak Galatasaray'a geri döndü. Sonra Skibbe gitti,kulüp onu da gönderdi. Ama artık teknik direktörlük yolları onun için daha bir engebeli olacaktır. Ah etmeye hakkı olanlardan olduğunu düşünüyorum.

3. Bülent Korkmaz: Futbolculuğu zamanında sahaya koyduğu yüreğin üçte birini şu anda formayı giyenler ortaya koysalar bu takımın elinden ne uçan ne kaçan kurtulur. Kırık kolunu, yarılmış kafasını düşünmeden sadece Galatasaray için, kazanmak için oynayan yalnız bir savaşçıydı. Futbolu bırakınca yapma etme dedik ama Polat O'nun da teknik direktörlük serüvenini Galatasaray'ın başına getirerek bitirdi. Hatta ASY'de kendisine edilen küfürlerden sonra yıkıldı. Ah etmesin mi şimdi O da!

4. Okan Buruk: Futbolu bırakıyorum dedi, mesaj attı belki de kulübe, halen daha bir jubile teklifi yapılmamıştır. Yapılırsa şaşırırım zaten. Şu anda Ümit Milli Takım'da Raşit Hoca'nın yardımcısı. İnşallah O, Ümit Davala olayından ders alır da öyle bir durumda iyi ölçüp tartar yapılan teklifi. Bu takımın yolunda ayağı kırılan çalışıp didinen ve şu andaki en iyi oyuncular dediklerimize baktığım da kendi mevkisinde O'nun eline su dökebilecek çok az futbolcu var.

Bu bataklıktan çıkmanın başka yolu yok artık benim gözümde. Gerrçekten inanıyorum böyle bir musibetin takım üzerinden dolandığından. Bu yukarıda saydıklarım oyuncular ah ettilerse de hiç yadırgamam açıkçası. Gerçi mazlum falan değiller, maddi ve popülerite olarak Galatasaray sayesinde bir yerlere geldiler ama yine de külüpten onlar ve onlar gibi ismini saymadığım çok oyuncunun ahı yavaş yavaş çıkıyor.

8 yorum:

il Capitano dedi ki...

Bülent ve Ergün hariç hiçbirinin ahı tutamaz.Hakan'a jübile şarttı ama gittikten sonra nefret ettirdi kendinden konuşmalarıyla.Davala konusunda yönetim hatalı ayrıca Skibbe gittikten sonra değil Skibbe gitmeden kovdular Ümit'i.

Okan haindir abi yalnız.Ankaragücü maçında gördüğü kırmızı kartı,bu takımı 6 defa üst üste şampiyonluktan ettiğini unutamaz bu taraftar.Ayrıca Inter kapı dışarı ettiğinde teklif yapıldı "spor olsun diye oynamıyorum." deyip Beşiktaş'a gitti.

scorp dedi ki...

Skibbe, Gerets, Lucescu

bunları da ekleseydin iyi olurdu. Aslında daha çok kişi var ama aklıma ilk bunlar geldi.

Seyyid Ali dedi ki...

Kral dediğimiz kişi ona en fazla ihtiyaç duyduğumuz zamanda Inter'e uçarak gitti ve en iyi zamanlarını 3 takım dolaşarak ziyan etti; yetmedi Okan ve Emre'yi ayarttı.Baktı ki yaş geçti yine kucak açan Galatasaray oldu.
Büyük kaptan yeri geldi taraftara kol geçirdi, yeri geldi Lincoln'ü kovdurmak için neler yaptı.
Okan ve Emre aylarca biz imza atmadık dedi ama açıktan para alıp Inter'e gittikleri ortaya çıktı; üstelik Ankaragücü maçı hala en üzüldüğüm maçlardan biridir.
Bahsi geçen her izim Galatasaray'da oynaryarak şöhret ve para kazandı; inanıyorum ki diğer takımlarda olsa max 3 sene oynarlardı yetenekleriyle.Hakan Şükür 92den 2000ye kadar hep sabır gösterilerek Kral oldu.Ilk başta Kallinin sonrasında Hagi ve Terim'in katkısı çoktur;ne var ki kendisi ilk önce Jip konusunda Terim'le sonrasında Teknik Direktörken Hagi ile(oyundan çıkıp çıkmama) ve en son 2008de Kalli ile yaşadıklarıyla vefayı bize çokça göstermiştir.
Kimse babasının hayrına o formayı giymiyor,hakedene zaten taraftar vefasını gösterir misal Prekazi,Simovic,Cüneyt,Suat,Hagi ve Mondi gibi.Onların ahı takımı yakıyorsa taraftarın ahını alanlara Allah sabır versin...

Uğur ! dedi ki...

ah tutulması :) blogger ilahi olayları sevdi

Ozan dedi ki...

hakan bırak dediler galatasarayı çok sevdiğinden mi bırakmadı eğer birazcık sevseydi galatasarayı kendisi bırakırdı işte bu yüzden metin oktay 1 numaradır gözümde adama bırak dediler bıraktı ve hakanın yaptığı gibi yediği kaba sıçmadı

tutsa tutsa ergünün ahı tutmuştur bülent korkmaz verilen şansı iyi değerlendirmedi gitti lincoln'e didişti

sadece ergün ve ümitin ahı tutmuştur birde gönderilen yabancı hocaların

brk dedi ki...

şurada ahı tutacak son adam okan'dır. intere gitmesini anlarım döndü gee beşiktaşa gitti. 30bişi yaşında 2 sene klübede oturdu gene cukkayı doldur. asıl taraftar olarak bizim ona ahımızın tutması lazım. ayrıca kusura bakmayın ama r.madrid raul'a artık güle güle diyorsa bizim bu isimleri jubilesiz göndermemiz çok abartılmamalı. her isteyeni takımda oynatacaksak işimiz var 40 yaşına kadar bu adamlar mı durucak. ayrıca jubilesiz giden hakan ünsal var ona ben de dahil olmak üzere herkes gıcık diye mi onun ahı tutmamakta takıma ?

brk dedi ki...

ayrıca ümit davala'ya yapılan terbiyesizlikti. onun ergün'ün suat'ın ahı tutabilir ama onlarda bu takıma ah etmezler bence...

Hakan dedi ki...

Dizinin adı da "My name is Earl"