Sayfalar

26 Eylül 2010 Pazar

150.000 - TEŞEKKÜRLER

150.000 tekil ziyaretçi, 210.000'i geçkin sayfa görüntülemesi, 1746 tane yazılmış yazı ve 2500-3000 yorum. Vay be! Cenky blogu kurarken bu sayılara ulaşacağını düşünüyor muydu bilmiyorum ama bildiğim birşey var ki bu blog dünyasına beni soktuğu için teşekkür etmem gerek kendisine. Blogun 30.000-40.000 tekil ziyaretçiye ulaştığı zamanları hatırlıyorum da o zamanlar bile Cenky inanamıyordu o rakamlara. Şimdi ise 150.000, en güzeli de bu sayının üstüne bir de bu sayfa sayesinde kazanılmış onlarca güzel dostluklar. Desportivo'ya, Aceto'ya, Chao Grey'e, Sportif Cümleler'e, Erbos'a, Lambuja'ya, Futbol Dili ve Edebiyatı'na, Man Behind Ball'a, FEHM'e, Eraysözen'e, Vermante'ye, Su'dan Sayfalar'a, Minyatürkalemaç'a, Il Capitano'ya, Tırtılkurabiye'ye, Stereo Cipollo'ya, Catenaccio'ya, Sporingen'e, Tanrı'nın Sopası'na ve adını unuttuğum blogunu bırakmayan, yazılar yazarak bizim de kendi blogumuzda yazmamıza vesile olan tüm yazar arkadaşlarımıza teşekkürler. Ve tabiki en önemlisi, bizi şu ana kadar destekleyen, seven ya da sevmeyen ama okuyan, zor anlarımızda moralimizi yüksek tutmamıza yardımcı olan, bırakıyoruz dediğimiz anlarda bırakamazsınız diyen tüm dostlarımıza teşekkürler. 150.000 postunu Ağrı'da vatani görevine devam eden Cenky'nin sözüyle bitireyim: Yaşasın Saf ve Salt Blog Kardeşliği. (...and the Oscar Goes To...)

Biraz maziye gidip Cenky'nin blogun açılışını yaptığı yazıyı koymak istiyorum.

Start Verildi ve Koşu Başladı

İlk Gün...
Bugün uzun zamandır aklımda olan ilk gün...

Yarın Kürek Büyükler Türkiye Şampiyonası'ndayım, Sapanca Gölü'nün tam ortasında...
Akşama burada...

Yaşadıklarım, düşündüklerim, ağzıma kadar gelip de söylenecek adam bulunamamış her söz artık burada...

Teşekkürler Aceto, ama en başta beni Aceto'yla tanıştıran Mehmet Demirkol'a binlercesi. Hiç tanımadığım, sesini, yüzünü bilmediğim bir dost daha kazandırdı bana...

Start Verildi ve Koşu Başladı! (29.05.2008)

Edit Cenky: Ağrı'dan, çarşı izninden gözleri dolu dolu, Ozhano gibi bir dosta sahip olduğuna, bu yazıyı okuduğuna, bu sayıyı gördüğüne, bu blogu açtığına ve daha bir çok şeye sonsuz kereler şükreden bir adam olarak selam olsun herkese.

Hepiniz sağolun var olun, bir askeri çok mutlu ettiniz. Allah da sizi mutlu etsin, güldürsün.

Dualarınızı eksik etmeyin. 

4 yorum:

Deep Red dedi ki...

Nice 150.000'ler diliyorum ekibinize..

Mclaren dedi ki...

Bu koşunun hiç bitmemesi dileğiyle. Nice 150 binlere...

goldenaxe dedi ki...

Tebrik ediyorum şefleri : )
daha nicelerine...

il Capitano dedi ki...

nicelerini görmeniz dileğiyle :) darısı başımıza :)