Sayfalar

10 Ağustos 2010 Salı

Ve Cenky Asker

Aslında 1 Ağustos itibari ile dokunulmazlığı başlamıştı aslan askerimizin ama yeri de belli olsun, öyle yazarım dedim. Hem de çıktığı yer belli olunca o anın heyecanı ile yazmak daha güzel olur diye düşündüm. Sonuçta gece yarısı itibari ile öğrendik tüm Cenky severler olarak. "12'nci Mknz. P. Tug. K.lığı- Ağrı" ve kısa dönem. Öncelikle her ne kadar Ağrı olunca araya giren kilometreler sebebiyle canım sıkıldıysa da düşündüğümüzden (doktorası bitenlere genel de uzun dönem çıkıyor) daha çabuk bir araya gelecek olmamız sıkıntımı azalttı. Yine de biraz daha yakın olsaydı da arada sırada gidebilseydik demeden geçemiyor insan.

Evet, Blogların, NBAkolik'in, Sakarya Tatankalarının, kürek yarışlarının ve nihayetinde Sakarya Üniversitesi'nin Cenky'si artık asker ve 6 ay bizlerden uzak kalacak, özletecek kendisini. Aslında ondan önce çok arkadaşım, arkadaşı geçtim kaç tane akrabam askere gitti hiç bu kadar acaba gidince nasıl olacak diye düşünmedim. Düşününce "yaw Cenky gidince deliririm ben buralarda" diyorum doğrudan. Sabah işe gelince palas pandıras kapımı kırıp odaya girmesi, hızlı hızlı dövecekmiş gibi bana yaklaşıp sanki uzun zamandır görüşmemişiz gibi bana sarılması, ve o koskocaman mavi gözlerinden çıkan mutluluk ile bana sarılırken " canım kardeşim" demesini çok özleyeceğim ne yalan söyleyeyim. İnsan eğer birini ayak sesinden bile tanıyorsa artık dyecek birşey kalmamıştır herhalde. Normal şartlarda Cenky'den daha eski dostlarımla bile aramda mesafe bayağı vardır. Yapamazlar böyle hareketler, yapılmasını istemem, Cenky bilir beni zaten. Ama o farklı, ben güldüğümde gerçekten güldüğünü, üzüldüğümde onun da benle birlikte üzüldüğünü, bir şey için savaşırken ben istemesem bile bana yardım edeceğini, benle ilgili bir derdi olduğunda doğrudan bana söyleyeceğini ya da onunla ilgili bir sıkıntım olduğunda ona söylemekten çekinmeme gerek olmadığını bildiğim için o farklı. En zor zamanlarda bana geldi açıldı, güvendi, ne kadar mutlu oldum O'na bu güveni verebilmişim diye ama hiç belli etmedim. El birliğiyle üstesinden geldik herşeyin. Şimdi O'nu gülen gözlerini görünce kendime de pay çıkarmadan edemiyorum. O benim kardeşim, ben onun kardeşiyim. Belki de biz Allah'ın bize vermediği kardeşler yerine koyuyoruz birbirimizi. İkimiz de tek çocuğuz, belki de kardeş sevgisini bu yüzden birbirimizde buluyoruz. Ben çok isterdim bir kardeşim, abim olsun diye. Allah da al sana istediğin kardeş dedi sanırım. İyi ki de dedi.

Allah'tan 6 ay olmayacak buralarda. Cenky bunları okuyorsun sen de. Abi sana tek sözüm, okula ilk geldiğin gün yine palas panıras gir benim odaya, saldıracakmış gibi gel ve kucaklaşalım.

Özleyeceğim be abi seni...

(Saçları gitmiş güzel bir resmi var ama yüzü göründüğü için koydurmuyor askerimiz. Çok mutaassıp adam :D. Bari gözleri konuşsun.)

Edit cenky: Bu resim de sevgili ozhano için gecenin 2sinde çekilmiştir :) Çok kral adamsın, dosttan öte, kardeşten fazlasısın güzel adam. Çok şanslıyım...

14 yorum:

C3Moi dedi ki...

Hayırlı tezkereler abi...

Cenky dedi ki...

Ah be Özhanım ağlattın beni... Denecek çok söz var ama hangisinden başlanır da nerelere sığdırılır. Hayata 30umdan sonra başladım hiç beklmediğim anda bir de kardeşim oluverdi. Çok şükür yaradana karşılaştırdı bizi. Çooook seviyorum seni, seninle ilgili her şeyi, herkesi. Eksik olma bir ömür, canımsın benim! Vallahi de daha yazamıyorum, bi fena oldum...

Deep Red dedi ki...

Hayırlı tezkereler diliyorum...

thebiglebowski dedi ki...

Aga, hayırlı tezkereler..

nebuchadnezzar dedi ki...

"12'nci Mknz. P. Tug. K.lığı- Ağrı

ahaha benim arkadaş yaptı kısa dönemler hep otutturuyorlarmış başlarına bişey gelmesin diye hayırlısı olsun...

bekliyoruz sayılı zaman hızla geçer, abuk sabukluklara kafanı takma he de geç.. takma kafana hiçbir şeyi...

eeyore dedi ki...

hayırlı tezkereler. arkadaşım da van'da yaptı askerliğini gayet de rahat geçmiş. oralarda askerlik daha kolay diyorlar.

M.T dedi ki...

okurken ben bile duygulandım, imrendim helal olsun. sizin gibi dostluk bağları kuvvetli ve pozitif düşünen insanları tanıdığım için de kendimi şanslı hissettim. Allah bir an evvel kavuşmayı, hayırlısıyla askerliği bitirmeyi nasip etsin. hayırlı tezkereler diliyorum en tezinden.

ozhano dedi ki...

@M.T.
Bizim Cenky'yi kışladan alıp kebap partisi yapma planı da bu Ağrı dolayısıyla sıkıntıya girdi. Yanarım yanarım ona yanarım. Neyse ocak'ta Cenky gelsin ben de doktorayı bitirmiş olurum herhalde inşallah, sen de kanalın spor servisini toptan eline geçirirsin bu gidişle (:D), hepsinin kutlamasını daha büyük bir parti ile yaparız.

tolga dedi ki...

Şimdiden hayırlı tezkereler diliyorum Cenk Hocam.Bir emekli çavuş olarak tüyolarım;kafanı ve gönlünü rahat tutman,bu süre içerisinde kafanı ona buna takmaman olacaktır hocam. Bilgisayarımda sorun vardı,kullanamıyordum bi süredir,ama sana güle güle demeye uğurlamaya yetişiti.Tekrar hayırlı tezkereler,iyi yolculuklar Cenk Hocam...

Cenky dedi ki...

Canım kardeşim o adar güzel yazmış ki üzerine gidiyorumlu falan bir şey yazmak olmazdı. Blog açısından içim çok rahat gidiyorum 3 muhteşem yazara emanet çünkü. Hayatım açısından çok huzurlu gidiyorum çünkü yıllar sonra huzuru buldum. Geri döndüğümde her şeyin çok daha iyi olacağını biliyorum, Yaradana inancım sonsuz. Bugünüme, bu halime sonsuz şükürler olsun, yeni hayatımı ve içindeki herkesi çok seviyorum. Eşsiz Ailem, Özhan gibi muhteşem dostlarım ve ne kadar şanslıyım ki hiç ummadığım karşıma çıkan O'nun gibi bir kadınım var artık...

İnşallah sağlıkla hemen döneceğim...

Allah hepinizden razı olsun...

Zlatan Muratanovic dedi ki...

He-he.. Bende orda yaptim askerligimi, 12.Mkz Piyade Tugay K.ligi.. Sene 2005 tabi :)

Oncelikle buyuk gecmis olsun diyorum kendisine, Allah kolaylik versin.. Askere henuz gitmediyse firar etmeyi bir dusunebilir, zira yakalansa da en dogu olarak zaten Agri'ya suruyorlar (daha dogusu yok malum) :) kaybedecegi birsey yok yani.

Saka bi yana isi zor. Agustos sicaginda egitim alcaklar bir ay (bende agustos'a denk gelmistim)o egitimi sag saglim atlatabilirse gerisi bir sekilde gelir.

Onun disinda da genel olarak zordur orasi.. Ne diyim yani, bence bu firar isini bi dusun cenky..

Agri'da carsi izinine ciktiginda bile asker oldugu belli olur, o yuzden sokakta bile cep telefonuyla konusmak problem olacaktir, dikkatli olsun. internet ve icki'de sikintili. sampiyon durumcu vardi orda cok guzeldi durumu tavsiye ederim, bir de o yorenin eti cok guzel olur. (soylediklerine gore cok otlak alan olmadigi icin inekler cok geziyormus, o yuzden eti guzel oluomus) ben basta doner ve durum olmak uzere firsat buldukca goturuodum..

Kisin bi de cok usuycek, ilkokulda ogrendigimiz "karasal iklim yazlari sicak ve kurak, kislari soguk ve karli olur" konusunu cok iyi anlayacaktir..

biraz karamasar oldu galiba :) agri'nin tek iyi tarafi kisa donemlerin az olusu, o yuzden nispeten digerlerine gore biraz daha adam yerine koyuluyorsunuz. hic yoktan iyidir. ama yerden izmarit toplamadan ve karavanaciliktan kacabilecegini sanmasin..

hayirli teskereler simdiden..

nebuchadnezzar dedi ki...

seni askere transfer ettiniz; Gs de bakın ne yapmış ;
"Galatasaray'da sürpriz transfer
Galatasaray yönetimi, ankaragücü'nde görev yapan sağlık ekibini transfer edip İstanbul'a getirtti...
08:03 | 12 Ağustos 2010
ERCAN ATA- ANKARA- DHA

Ankaragücü Kulübü'nün sağlık ekibi,dün yönetime verdiği istifanın ardından Galatasaray'da göreve başladı.

Başkent ekibinde parasını alamayıp sözleşmesini fesh eden futbolcuların ardından, Doç. Dr. Burak Kunduracıoğlu ve ekibi de alacakları nedeniyle sabah saatlerinde yönetime istifalarını sundular. Bu gelişmenin ardından Galatasaray Kulübü, internet sitesinden yaptığı bir açıklama ile Futbol Takımı Sağlık Koordinatörlüğüne Doç. Dr. Burak Kunduracıoğlu'nun getirildiğini bildirdi.

Kulüpten yapılan açıklama şöyle; "Galatasaray Profesyonel Futbol Takımı Sağlık Koordinatörlüğü'ne Doç.Dr.Burak Kunduracıoğlu getirilmiştir. Sayın Kunduracıoğlu'nun ekibinde Dr. Murat Çevik, Fizyoterapist Mehmet Erdem Yörükoğlu, Fizyoterapist Ata Özgür Ercan, Fizyoterapist Umut Şahin, Masör Sedat Peker, Masör Murat Çalışkan ve Masör Fuat Öz yer almaktadır. "

muhahahahaha


gibi bi haber sunmuşlar....

Jordi Metal dedi ki...

Hayırlı tezkereler :)

alengir dedi ki...

Hayırlı tezkereler tez gidip tez gelesin inşallah,büyük asker,en büyük asker :)