Sayfalar

5 Ağustos 2010 Perşembe

Hagi'yi Anlamak

Dün geceden beri internete, gazetelere bakıyorum da Alex'e denilmeyen laf kalmamış. Fenerbahçe'nin son 5 senesine tek başına damgasını vurmuş bir futbolcunun hakkında spor yazarlarını geçtim onlar önemli değil de kendi taraftarlarının ileri geri konuşmasını, defol git, yeter artık Alex, Alexli sistem bitti gibi yorumların yazılmasını açıkçası yadırgadım ve aklıma Hagi'nin Galatasaray yönetiminin ve taraftarının yoğun baskısına rağmen ayrıldığı ve futbolu bıraktığı sene yaptığı açıklama aklıma geldi: "Ben Hagiyim ve futbolu en üst seviyede iken bırakmalıyım. Bu da benim için şu ana kadar ulaştığım en üst mertebe. Galatasaray çatısı altında çok büyük başarılara ulaştım ve taraftarın Hagi'yi hep bu durumdayken hatırlamasını istiyorum." O zaman tam olarak anlamamıştım. 1 hatta 2 sene daha devam edebilirdi, vücudu, kondisyonu bunun için yeterliydi, para bakımından da servetine servet katabilirdi ama yapmadı ve "Efsane 10" olarak ayrıldı Galatasaray'dan ve biz O'nu son hali ile hatırlıyoruz yani efsane olarak. İşte Alex'e olan saldırmaları gördükten sonra tam anlamıyla dediğini anladım Hagi'nin. Bu ülkede futbolcuysan ve lidersen her zaman iyi olmaya mecbursun, olası bir terslikte ilk sen akla gelirsin, onca yaptığın güzellikler, başarı bir anda gözardı edilir ve ipin altına gidersin. Her zaman dediğim gibi "BÜYÜKSÜN HAGİ"...

1 yorum:

Mehmet dedi ki...

Aynı durum Aziz Yıldırım için de geçerli değil mi zaten? Başkan oldu olalı bu taraftarın rüyasında bile göremeyeceği başarılar kazandı, parasal bazda ibreyi hep yukarıya çekti, amatör branşlardan zaten bahsetmeyeyim. Ali Şen efsane başkan ise Aziz Yıldırım efsaneler üstü başkan olmalıdır. Ama zamanında bırakmazsan böyle oluyor.