Sayfalar

31 Ağustos 2010 Salı

Bir Yardım Lütfen!(Anket)

Değerli dostlarım,
Bugüne kadar blog içerisinde anket bakımından Galatasaray, Milli Takım, basketbol vb. spor olayları içerisinde kaldık. Sizden ilk defa kendi durumumla ilgili bir anketi oylamanızı isteyeceğim. Galatasaray'ın şu ana kadar ki üzüntü verici performansı, lig tv'deki programların eskisi gibi iyi olmaması, askere gitme vaktimin yaklaşması (yaş 30 oldu artık gidelim değil mi?) vb. gibi nedenlerden dolayı 6 sene sonra ilk defa digiturk'ü ya da spor paketini bırakmayı düşünüyorum. İptal servisinden aradıklarında beni kandırmalarına izin vermeksizin iptal işlemlerinin devreye alınmasını istedim. Ancak ne var ki diğer bir yanım da Galatasaray olmazsa, Fenerbahçe olmazsa sıkıntıdan patlarsın alışamazsın bu yeni duruma diyor. Açıkçası ben ve etrafımdakiler işin içerisinden çıkamadık. Sizden isteğim ise banane falan demeyip bu konuda bana yardımcı olmanız. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda: Devam etmem mi daha iyi olur yoksa artık tamam mı diyeyim?

6 yorum:

M.T dedi ki...

Ozhano kardeşim benim sana tavsiyem digiturk paketini iptal edip, digiturkwebtv'ye üye olmandır. hem yıllık bir ücret ödüyorsun ve çok makul bir fiyata bütün lig maçlarını izleyebiliyorsun. bu sezon ben öyle yaptım ve görüntü kalitesi açısından da gayet memnunum. ben zaten digiturk'un hiçbir programını izlemedim, hatta programların çok da meraklısı değilim. maç önplandadır benim için ve sen de öyle düşünüyorsan hiç tereddüt etmeden üyeliğini iptal edip digiturkwebv'ye geçebilirsin. sevgiler:)

C3Moi dedi ki...

Maç WebPlus'ta izlenir...

brk dedi ki...

evde rahat izliyorsan kalsın bence, ben misal babamla maç izlerken anlaşamadığım için dışarda takılıyorum bütün sezon :)

baba der ki....... dedi ki...

bence hemen iptal et, merak etme bi sekilde herseyin yeri doluyor. sadece zamana birak.
bosuna harcanan milyon dolarlari artirmaya gerek yok. cebine kalan para dogru pakistana
selamlar

Jordi Metal dedi ki...

TRT HD kanalın varsa aslanlar gibi Bundesliga seyret olmadı HDen varsa HD La Liga harika olur :)

Takmışım Süper Lige pardon anamızın ligine.

ozhano dedi ki...

Arkadaşlar öncelikle verdiğiniz bilgiler için hepinize çok teşekkürler. Az önce digiturk'ten aradılar ve gerçekten iyi bir teklif sundular, ben de kabul ettim. 1 sene daha bağımlı kaldım şuraya ama en azından cebimden çok fazla para çıkmayacak, o bakımdan iyi oldu :).