Sayfalar

4 Temmuz 2010 Pazar

Mutlu Yıllar Cenky!


Ne bir bahane bulacağım, ne türlü namelerle kıvırmaya çalışacağım. Bir kişi hayatta sırtını rahatlıkla dayayabileceği bir numaralı insanın doğumgününü unutmamalıydı. Ama işte ben bu yüzden doğum günümün kutlanmasını istemiyorum. 1 hafta önce benim doğumgünümü o kadar güzel kutlamışken ben ne yaptım? Doğum gününü unuttum. Böyle olunca daha bir acı oldu benim içim ki ilk söylenince yüzümü gördün. Ben de seninkini tabiki. Kırıklık tabiki vardı ama gülüyordu gözlerin hala daha. İşte anla beni be patron. Benim DNA'mda doğum günü kutlama olayı yok. Kodum bozuk. Gırgırla, espri ile işi düzeltmeye çalışmıyorum. Evet unuttum haklısın ama beni biliyorsun sen benim en iyi arkadaşım, kardeşim, abim, dostumsun. Her zaman her yerde omuz omuza olmak dileğiyle Selma Teyzem ile Adnan Amcam İYİ Kİ SENİ DÜNYAYA GETİRMİŞLER ve İYİ Kİ BİR ARADAYIZ ve İYİ Kİ ÇOBANSALATA'YA BENİ KATTIN. BÜYÜKSÜN PATRON...

(Bir de bugün senin doğumgünün olduğu söylendiğinde "yaw Cenky'nin doğumgünü 5 Temmuz değil miydi?" demedim mi, yani istemeden pislemiştim, kurtaracağım derken üstüne de sıvamış oldum. Aslında doğumgününü biliyordum, jeton hemen düştü ama salağa yatmaya çalışma ve işi kotaramama böyle oluyor işte.)

3 yorum:

tolga dedi ki...

Cenk Hocam,kutlarım...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

geçmiş ama nice yıllar =)

Cenky dedi ki...

@ tolga ve handan

Çok sağolun arkadaşlar. Sizlere de uzun ve sağlıklı ömürler dilerim.

@ ozhano

Sıkma canını kardeşim, ben seni çok iyi tanıyorum. Yine duygulandırdın beni. Bu güzel ilişkinin sonsuza kadar sürmesini diliyorum Yüce Rabbimden. İyi ki tanışmışız, tanıştığımız günü yaşatana şükürler olsun.

Seviyorum seni :)