Sayfalar

28 Haziran 2010 Pazartesi

ANKET


Geçen sezon başlamadan önce yapmıştık aynı anketi. Bu sezon biraz geç kaldık ama yine de yapmak istedik. Sezon başlamadan önce Galatasaray'da kimlerin yararlı olamayacağını soruyoruz sizlere. Ankete yeni transferleri de ekledik ki çıkan sonuçlar bu transferlerin taraftarın gözündeki yerini gösterecektir. Aynı zamanda yine önceki ankette olduğu gibi teknik kadro, yönetim, sağlık kurulunu da ekledik anketimize. Buyrun, Galatasaray'da size göre bu sezon kimler iş yapmaz?

7 yorum:

pırasa dedi ki...

Serkan Kurtuluş u yedirmeyin ama ya. O çocukta iş var. Yarın GS Denizli ye verdiği futbolcuları üstüne para verip alacak.Adnan Polat Aziz Yıldırım' ın peşinden gidiyor.Alt yapısıyla övünen GS şimdi hem kendi hem de milli takımın geleceğini tehlikeye atıyor. Ne alaka demeyin dertleşeyim dedim...offff offf:(

brk dedi ki...

lucas ile baros'a oy veren ne içtiysen ben de ondan istiyorum :)

ozhano dedi ki...

Yahu ne artısını gördün şu futbolcunun da evde, köyde her yerde gönderilmesin o diyorsun. Menajeriysen bilelim.

brk, onları işaretleyen Galatasaray'da daha iyilerinin olması gerektiğini düşünüyor olabilir. Ya da aklıma ikinci bir alternatif geliyor. Küçük bir ihtimal ama işaretleyen, başka bir takımın taraftarı olabilir.

pırasa dedi ki...

özhano ben adamı beğeniyorum. sen ne eksisini gördün? adam görev verilen her maç gayet de iyi oynadı.başka takımda olsa ağzınızın suyu akardı bize gelse diye

ozhano dedi ki...

Ne alakası var. Vasat bir futbolcu artı kendisini de geliştirebilecek gibi gelmiyor bana. Aslında ben senin ne yapmak istediğini anladım. Benim üzerinden prim yapmaya çalışıyorsun, farkında değilim sanma sana prim vermeyeceğim bu konuda ve seninle polemiğe girmeyeceğim.

pırasa dedi ki...

ha ha ha

brk dedi ki...

daha iyisi galatasaray için bonservis bedeli olarak mümkün değildir ama saygı duyarım tabi fikirlerine. rakip takımlardansa fenerden lugano beşiktaştanda ernst gitsin diye cevap veriyorum kendilerini :=)