Sayfalar

17 Mayıs 2010 Pazartesi

Fenerbahçe, Gündemi Bu Sefer Nasıl Değiştirebilir?

Fenerbahçe'nin son maç sendromunu yaşadığı ilk tecrübe olan Denizli'den sonra ortaya çıkan başarısızlığı sayın Aziz Yıldırım ivedilikle istifa ederek örtmüş, bunun üstüne bir de Galatasaray'ın şampiyonluğunun yeterince konuşulamamasını sağlamıştı. O gün için gerçekten çok akıllıca bir hamleydi. Çünkü herşey planlanmıştı. Fakat bu sefer plan yoktu sanırım ama yakın zamanda bir basın toplantısı ile bomba açıklamalar bekliyorum Aziz Yıldırım ya da yönetimdeki önde gelen isimlerden. Peki ne olabilir?

a) Aziz Yıldırım yine istifa eder.

b) Beşiktaşlı futbolcuların özellikle Toraman'ın Bursa-Beşiktaş maçında Bursa lehine handikaplı iddia oynadığı iddia edilir ve TFF göreve davet edilir.

c) Daum istifa etmezse müstehcen fotoları ortaya çıkar ve bu sebeple kovulur.

d) Adriano, Ronaldinho, Etoo hatta biraz kastırmayla Messi transfer haberleri ajanslara servis edilir.

e) Lucescu, Zico, Scolari, hatta potansiyel gazı sebebiyle Mourinho ile görüşüldüğü haberleri ajanslara servis edilir.

f) Stadda 2-2 anonsunu yapan görevlinin Ultraaslan ya da Çarşı grubu tarafından satın alındığı açıklanır.

g) Guiza'ya 15 milyon euro'luk teklif olduğu açıklanır.

Benim ilk anda aklıma gelen olası hedef saptırma açıklamaları bunlar. Ama ne olursa olsun bu sefer olan yıkımın, yaşanılan trajikomik olayların meydana çıkaracağı kıyımın ilk yaşananınkinden daha fazla olacağını düşünüyorum.

Aslında düşünüyorum da zaten maçta yapılan 2-2 anonsu ile Bursaspor'un şampiyonluğunun ne denli büyük bir başarı olduğu gerçeği ikinci plana düştü gibi geliyor bana. Baksanıza tüm spor yazarları ya da programları Bursa'nın şampiyonluğundan çok Fener stadında yaşanılan olaylardan bahsediyor. Hatta TSL maçlarını canlı yayınlayan İspanya kanalı bile Bursa'nın şampiyonluğunu değil Fener'in yaşadığı ikinciliği ne denli güzel kutladığından, taraftarın çağdaşlığından falan bahsetmiş ama daha sonra onlar da anlamışlar işin doğrusunu. Açıkçası yine yaptı yapacağını Fenerbahçe. Helal olsun. İyi biliyorlar bu işleri...

6 yorum:

stuven dedi ki...

yine mi bırakıyorum şenlikleri. daha bugün rüştü nün yediği golleri şaibeli bulduğunu söylüyordu...
yahu çıkın da biz yapamadık deyin. tebrik edin. yedirin bunu kendinize.

Adsız dedi ki...

büyüksün ozhano b seçeneği çıktı (isim farklı olsada)

ozhano dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

aslında ilk akşam f seçeneğinin de lafı geçmişti diye hatırlıyorum hafızama güvenirim:)

ozhano dedi ki...

Doğrudur öyle bir söylenti vardı. Bir de adını yazsan yorumunun altına ki sana nasıl hitap edeceğimi bilsem. Tabi "anonim" olarak takılmak istiyorsan senin bileceğin iş...(Üstteki adsızın da sen olduğunu düşünerek yazıyorum tabiki)

bolulu dedi ki...

iki adsızda benim "bolulu" diye hitap edebilirsiniz