Sayfalar

20 Mayıs 2010 Perşembe

Bi' Acayip Açıklama


Sercan Yıldırım:
"Şampiyonlar Ligi'nde Real Madrid'in gelmesini istiyorum. Düşünsenize, PS'de aynı takımda oynadığım Cristiano Ronaldo'ya pozisyon icabı sert giriyorum. O bana el kol yapıyor, anlamadığım laflar ediyor, ben de ona dikleniyorum, ittiriyorum falan, muhteşem olacak muhteşem."
Sercan da Şampiyonlar Ligi arenasını başka bir açıdan ele almış. Ama ne kadar da mütevazi, kendini bilen bir açıklama. Çünkü biz çok gördük, kendisinin ne olduğunu bilmeden dünya futbolunun hayranlıkla izlediği futbolcular hakkında atıp tutanları. Böyle olunca çok ilginç oldu bu açıklama. İşte böyle futbolcular adam gibi futbolcu olurlar. Tabi bozmazlarsa ya da bozulmazlarsa. (Örnek; Tuncay Şanlı)

3 yorum:

M.T dedi ki...

27 yıl sonra 5. şampiyon takımı çıkardığımızda futbolumuzun ilerleyeceğini düşünmüşken, o şampiyon takımın ''hadım golcüsü'' -koca sezon 4 golü var- böyle bir açıklama yapıyorsa eyvah gitti benim ülke puanım. Eskiler anlatırdı, Almanya milli maçına çıktıklarında fotoğrafçılara ''Beckenbauer ile beni aynı karede yakala'' diye yalvaran futbolcular varmış. Sonra aya pardon Wembley'e ilk ayak basan Abdülkerim facialarını atlatıp dünya 3. sü olmuşuz, UEFA kupası falan almışız tam hadi huzura erdik diyoruz ama bir Sercan çıkıyor bu düzeni yıkabilecek açıklamaları yapıyor. Şampiyon oldunuz evladım ilerle artık!

ozhano dedi ki...

M.T.
Yaşanılan tecrübeler ve ertesinde ortaya çıkan negatif sonuçlar açısından düşününce sana katılmamak mümkün değil ama o zamanki futbol ile zamane futbolu aynı şey değil. Aslında benim hoşuma giden Sercan'daki amatör ruh ve o amatörlüğün kelimelere dökülüş biçimi. Diğer yandan bu cümleler ve Ş.L.'nde rakiplerin Bursaspor'u küçük görmesi tabiki kadrolarını akıllıca güçlendirebilirlerse pozitif yansıyabilir. Çünkü Faruk Süren Süper Kupa'dan önce en büyük dileğinin Real'in GS'yi küçük görmesi olacağını söylemişti.

M.T dedi ki...

@ozhano
İYidir güzeldir de o küçük görülen Galatasaray 3 ay önce Avrupa'nın diğer büyük kupası UEFA'yı kazanmıştır. Yani o Galatasaray'ı küçümsemek Real'in ayıbıdır olması gereken değildir. Şampiyonlar Ligi'nde Cluj izldik, Anorthosis izledik, Rubin Kazan izledik bu sezon. Başarılı sonuçlar da aldılar hani. Ben Bursaspor'dan gruptan çıkmasını beklemiyorum. Sahalarındaki maçlara kazanmak için çıktıklarında bu bile başarıdır benim için.