Sayfalar

1 Mart 2010 Pazartesi

Güiza - Jo İkilemi (Şansal-Erman Yorumu)


Şansal: Hocam ne diyorsun bu Guiza'nın düşürülüşü hakkında? Hakem faul verdi ama İBB'li defans oyuncuya sarı kart gösterdi.

Erman: Şimdi Şansal, ben bu pozisyonu biliyorum izlemeye gerek yok, faul var mı? Soruyorum sana, faul var mı?

Şansal: Var hocam, var olmaz mı. Ama Güiza İBB'li defans oyuncusunu geçse kaleciyle karşı karşıya kalacak. Kırmızı olmaz mı hocam? Nasıl sarı oluyor bu?

Erman: Şimdi hocam, al pozisyonu geriye. Güiza Belediyeliden topu kurtarıyor, top biraz açılıyor ama yetişir ve kaleciyle karşı karşıya kalacak fakat Belediyeli arkadan Güiza'yı çekerek faul yapıyor.

Şansal: Eeeee hocam faulse ve son adamsa, arkadan yetişecek Belediyeli de yok, o zaman kırmızı olmaz mı?

Erman: Hocam, hakem faul düdüğünü çaldı, o anda başladı kafasındaki tilkiler hareket etmeye. "Bu pozisyon Alex ile herhangi bir Belediyeli oyuncu arasında olsa, cart diye kırmızıyı çekerdim diye düşünüyor, ama..." Kafa karıştı hocam, amalar var bak.

Şansal: Nası yani, ne aması hocam!!! Güiza olunca ne değişiyor ki?

Erman: Yaw hocam, Güiza kaç kere kaleciyle karşı karşıya gol atmış? Topu alsa, kaleciyle karşı karşıya kalsa golü atma oranı ne? Hakem, sanırım Güiza'nın bariz gol şansının olamayacağına hükmetti ve Belediyeliye kırmızı yerine sarıyı verdi. Bak mesela Galatasaray - Paşa maçına, nooldu orda?

Şansal: Nooldu Hocam??

Erman: Orda Jo gidiyo, Koray diyo ki "Hop bilader biletsiz nereye?", tutuyo bunu formadan , hoop indiriyo. Abit napıyo?

Şansal: Abit kim Hocam. Aman hocam yapma, Habit - hobit girme, yine adliye kapılarına düşürecen bizi!

Erman: Girmiyorum hocam ne alakası var. Kamil ya bizim, Abitoğlu ne demek, en azından bunun babası Abittir. Neyse hocam, farklı kulvara girmeleyim. Şimdi bak Koray hatıralık parça almış formadan, Kamil cart diye çekmiş kırmızıyı. Neden? Adamın aklında şüphe yok. Jo 3 metreden affetmez, bariz (!) bak dikkatini çekiyorum bariz (!) pozisyon. Gönül rahatlığıyla Koray'ı atıyor Kamil. Ama Fırat biliyor ki Danyal 100 kere gitse 1 kere belki atar, sarıyla kart çıkarmama arasında kalıyor. Kural kitabı da diyor ki, tereddütte kalırsan kartın ağırını ver. Fırat ondan veriyor sarıyı. Ben olsam sarıyı da düşünürüm.

Şansal: Sen ciddi misin hocam, bak topa tutacaklar yarın bizi!!!

Erman: Hayır :D. Ama bu kararın başka bir açıklaması da yok Sevgili Şansal. Emsalini koyduk, ancak doğruyu bulabildik. :D. Kravatları da çok güzel seçmişler bu arada. Sponsorlarımıza teşekkürler.
Erman Toroğlu böyle bir şey der miydi? Ben onda o potansiyeli görüyorum.

1 yorum:

burhan dedi ki...

Jo ile Guizanın aynı cümle içinde olmaları bile hatadır :)