Sayfalar

10 Aralık 2009 Perşembe

Ahhhh ah Sinan Bolat!

Şahsi olarak hayatla ilgili çok sıkıntılar çektiğimiz şu zamanlarda yüzümüzü güldürdü bu adam. Bilmiyorum nedendir ama inanıyordum bu adama, çok defa destekledim, iyi olduğunu söyledim. Şampiyonlar Liginde gol attığı için değil bu dediklerim, takımını çok maçta kurtardığı ve hala daha kurtarmaya devam ettiği için... (Alttaki resimdekinin kulağı çınlasın!)
Sinan İle İlgili Önceki Yazılar:
1
2
Bunları şimdi okuyunca yüzümün kara çıkmamasından dolayı memnun oluyorum...
p.s. Yakında bu arkadaş da hem Galatasaray hem de Fenerbahçe'ye hafta hafta sırayla transfer haberi yazılan futbolcular listesine eklenecektir. Tersini düşünen var mı?
p.p.s Galatasaray yönetimi Sinan'ı Türkiye'ye getirsin, biraz bizim Leo'yla sürtünsünler. (Daha önce yazılan bir yazı sebebiyle bir açıklama yapmam gerekir: Yukarıdaki cümlede sürtünme kelimesi yeteneklerin bulaşması anlamında kullanılmıştır ve mecazi bir anlam taşımaktadır. Aklımızdan zorumuz mu var anladık tabi demeyin, bunu da yaşadık biz.)

3 yorum:

Vermante dedi ki...

Sinan vallahi Nobre'den daha iyi kafa vuruyor tartışmasız. Hem takımını taşıdı hemde Türkiye'ye iyilik yapmış oldu.

nebuchadnezzar dedi ki...

aha geri döndü aranızdan biri...

walla adam avrupada kalsın tr ye gelmesin derim ben ...

ejikulat dedi ki...

cenky hocam yıllar öncesinden bahsederdi bu adamla ilgili...

adam oynuyor kardeşim hiç işi olmasın türkiyeyle...

devam etsin yoluna...

yakındır zaten arsene wenger'in takımda kaleci değişikliği yapması.

kim bilir rüştü olamadı arsenalin kalecisi belki sinan olur...