Sayfalar

8 Ekim 2009 Perşembe

Gökçek TFF Başkanı Olur mu?

"PFDK, Ankaraspor'u Ankaragücü ile anlaşmalı maç oynama olasılığı mantığından yola çıkarak küme düşürüyor. Ben size birkaç ayaklı şike ihbarında bulunacağım. Belediye başkanı olarak unumu Gençlerbirliği'nin başkanı İlhan Cavcav'dan alıyorum. Yani ticari ilişkim var. Hacettepe Başkanı Turgay Kalemci, belediyeye kat karşılığı inşaat yapıyor. Fenerbahçe Başkan Vekili Nihat Özdemir de bizim metro projelerinden birini yapıyor.Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören de Ankara'daki gaz istasyonlarına ilişkin sıkıntılarını belediyede bana gelip çözer. Bakın bu durumda Beşiktaş ile de ilişkimiz ortada."

Olaya mesleki ilişkiler girdiğinde çoğu futbol kulübümüzün başkanlarının veya yönetim kurulu üyelerinin birbirleri ile yakın ilişkileri olduğu bir gerçek. Kimsenin de bu ilişkilerini futbol sahasında çıkar amaçlı kullacağına inanmıyor daha doğrusu inanmak istemiyorum. Ancak ne var ki Gökçek'in açıklamalarından görülüyor ki iş itibari ile ilişkili olduğu futbol takımı yöneticilerinin sayısı Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevi sebebiyle diğerlerine göre bir hayli fazla. Bir önceki yazımda Gökçek'in en büyük hayalinin ve isteğinin Ankaragücü'nü elde etmek olduğunu söylemiştim ama şu ilişkileri gördükten sonra yarın bir gün onu Federasyon Başkanlığı'nda görürsem hiç şaşırmayacağım aşikar bir hal aldı. Çünkü Türkiye'de kulüplerimizin başkanlarının tamamı iş adamı ve muhakkak Ankara ile ilişkileri var. Bu durumda Gökçek bu gücünü çıkar amaçlı kullanmak istese ve Federasyon Başkanlığı'na oynasa önünde kimse duramayacaktır ki bu nedenle yine bir önceki yazımda "Ankaraspor'u sırtından atmak istedi, düşürülmesine göz yumdu" cümlesini kullandım. Neyse zamana bırakacağız bu işi de genelde hep yaptığımız gibi. Ama Gökçek TFF Başkanı olsa nasıl olurdu? Baksanıza resime gözü yükseklerde...

Hiç yorum yok: